بانک سرمایه در آستانه سومین حضور متوالی در فینال لیگ برتر والیبال

  • تاریخ انتشار : 1396/12/2 ساعت : 19:30 - 6 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور
در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه با پیروزی سه بر صفر برابر تیم پیکان تهران در آستانه سومین حضور متوالیش در دیدار پایانی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال که از ساعت ۱۸ امروز(چهارشنبه) در خانه والیبال و بین تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران برگزار شد، تیم بانک سرمایه موفق شد با نتیجه سه بر صفر برابر خودروسازان به پیروزی برسد.
در این بازی که یادآور فینال دو فصل گذشته لیگ برتر والیبال بود شاگردان مصطفی کارخانه موفق شدند ست های بازی را با امتیاز های ۲۵ بر ۱۹، ۲۵بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ به سود خود به پایان ببرند و با کسب این برد گام بلندی برای تکرار سومین حضور متوالی در فینال بردارند.
در سوی مقابل تیم پیکان که پس از پیروزی روحیه بخش در مرحله قبل برابر شهرداری ورامین به دنبال جبران شکست های دور گروهی و نیز فینال فصل گذشته برابر بانک سرمایه بود هرچند در اوایل بازی عملکرد خوبی داشت اما هرچه کار به امتیازات حساس پایانی کشیده می شد، اشتباهات شاگردان عهدی افزایش می یافت و همین روند نوسانی پیکان باعث شد تا نتیجه را به میزبانشان واگذار کنند تا برای تکرار سومین صعود پیاپی به فینال کار سختی را پیش رو داشته باشند.
 در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از ساعت ۱۶ در سالن شهید اقدمی تیم شهرداری تبریز با نتیجه سه بر صفر برابر میهمانش خاتم اردکان شکست خورد.
دیدار های دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود و هر تیم که موفق به کسب دو پیروزی از سه بازی شود به دیدار پایانی راه می یابد.

*نتایج کامل دیدار های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال:


شهرداری تبریز صفر - خاتم اردکان ۳(۲۱-۲۵، ۲۰-۲۵، ۲۱-۲۵)
بانک سرمایه ۳ - پیکان تهران صفر(۲۵-۱۹، ۲۵-۱۸، ۲۵-۱۹)


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید