مجلس , بودجه97 " />

مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد

  • تاریخ انتشار : 1396/12/3 ساعت : 13:15 - 6 سال قبل
  • از گروه : سیاسی
  • زیرگروه : مجلس
تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد و نمایندگان برای سرکشی به حوزه های انتخابیه می روند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی لاریجانی پیش از به صدا درآوردن زنگ پایان جلسه علنی امروز مجلس گفت: جلسه علنی بعدی مجلس یکشنبه 13 اسفند ماه برگزار می شود.
لاریجانی همچنین از تمامی نمایندگان، کارکنان مجلس و اصحاب رسانه تشکر و قدردانی کرد و گفت: بررسی لایحه بودجه سال 97 در جلسات صبح و بعدازظهر به صورت متراکم به طول انجامید، از این رو از همه کسانی که در تصویب این لایحه نقش داشتند تشکر می کنم.
وی از نواب، دبیران و ناظران هیات رییسه مجلس، کمیسیون های تخصصی مجلس، رئیس، هیات رئیسه، سخنگو و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه تشکر و قدردانی کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی همچنین از دولت، رییس جمهور، نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و مسوولان سازمان برنامه و بودجه که در بررسی بودجه حضور داشتند تشکر کرد.
لاریجانی همچنین از وزرا، معاونان وزرا که بر حسب موضوع با نمایندگان همکاری داشتند و نظرات خود را در زمان لازم به کمیسیون تلفیق بودجه و کمیسیون های تخصصی ارائه کردند، سپاسگزاری کرد.
سیام**9121**1553

نظر خود را ثبت کنید