خدابخشی:‌ تولیدکنندگان سریال‌های تلویزیونی توجهی به تاریخ اقوام ندارند

نماینده الیگودرز در تذکری نسبت به محتوای تولیدی سریال‌های تاریخی انتقاد کرد و گفت: این سریال‌ها تنها این موضوع را نشان می‌دهد که تولیدکنندگان این سریال‌ها اطلاعی از تاریخ اقوام در کشور ندارند.

به گزارش ایسنا، محمد خدابخشی در جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه) در تذکری ضمن تسلیت سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج و شهادت جمعی از افراد نیروی انتظامی و بسیج در حادثه خیابان پاسداران، گفت: در شرایطی که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد کشورمان وجود افراد از قومیت‌های گوناگون با آداب و فرهنگ مختلف است، این روزها شاهد تولید سریال‌هایی در صداوسیما هستیم که به این مهم توجهی نمی کند.

وی افزود: صداوسیما اقدام به تولید سریال‌های تاریخی می‌کند که به نظر می‌رسد تولیدکنندگان آن یا اطلاعی از تاریخ اقوام ندارند یا نمی‌خواهند اطلاعی از آن پیدا کنند که شاهد تحریف در سریال‌های تاریخی هستیم، لازم است به این موارد توجه شود.

همچنین سکینه الماسی نماینده کنگان نیز در اخطاری، گفت: کسانی که در سکوهای نفتی و مناطق عملیاتی کار می‌کنند مستحق دریافت پاداش پایان خدمت برابر با افرادی شده‌اند که در ادارات و وزارتخانه‌ها و مناطق خوش آب و هوا فعالیت می‌نمایند. این مصوبه مجلس در لایحه بودجه به معنای رعایت عدالت نیست.

همچنین خدیجه ربیعی نماینده بروجن نیز در تذکری نسبت به وضعیت نامناسب آب شرب در شهرستان بروجن انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به این وضعیت شد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید