سرمربی رم از مشکل تیمش گفت

سرمربی رم بعد از شکست برابر شاختار به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، رم در دیدار رفت برابر شاختار در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه‌ دو بر یک تن به شکست داد. دی فرانچسکو، سرمربی جالوروسی در نشست خبری بعد از بازی از ضعف تیمش سخن به میان آورد.

او گفت‌: بسیار ناراحتم که در این دیدار تن به شکست دادیم اما باید بگویم که دیدار برگشت در خانه ما برگزار می‌شود و می‌توانیم جبران کنیم. از نظر بدنی کم آوردیم و این مشکل بزرگ ما بود. تا قبل از این که شاختار به گل برسد بد بازی کردیم اما بعد از گلزنی آنها همه چیز تغییر کرد.

سرمربی جالوروسی ادامه‌ داد: در نیمه اول بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادیم اما در نیمه دوم تیم عقب کشید و دلیل آن را نمی دانم. این باعث عصبانیت من شد. تیم در دیدار امشب اشتباهات زیادی داشت و من هیچ توجیهی ندارم. در نیمه اول بسیار خوب بودیم اما در نیمه دوم ناامید کننده ظاهر شدیم. رم هر ساله در لیگ قهرمانان بازی نمی‌کند و به همین خاطر باید از حضوری که دارد نهایت استفاده را ببرد.

دی فرانچسکو درباره  عملکرد ادن ژکو، گفت‌: او کمک زیادی به ما خواهد کرد به ویژه در دیدار برگشت که اطمینان دارم تاثیر گذار می‌شود. امو سازنده تک گل ما بود. امیدوارم که ژکو هر چه‌ سریع‌تر به روند گلزنی باز گردد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید