احمدی: برگزاری جام‌های فجر اعتبار خوبی برای ورزش ایران به ارمغان آورد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: سال آینده چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و وزارت ورزش و جوانان اولین دستگاهی است که ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور وزیر ورزش تشکیل داده است.

‌به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان عبدالحمید احمدی در دومین جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی که امروز (پنجشنبه) با حضور وزیر ورزش در اهواز برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های دهه فجر جامعه ورزش کشور اظهار کرد: شاهد حضور چشمگیر و گسترده جامعه ورزش در این رقابت‌ها بودیم. همچنین برنامه‌های ملی و بین‌المللی نیز با کیفیت بسیار خوبی در دهه فجر از سوی فدراسیون‌ها میزبانی شد و اعتبار خوبی نیز برای ورزش ایران به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش همگانی با تدبیر وزیر و مدیریت ورزش همگانی، یک حرکت و تلاش گسترده را شاهد بودیم، عنوان کرد: تمام شهرستان‌های کشور در ایام دهه فجر برنامه‌های ورزشی مختلفی را داشتند. همچنین برنامه‌های خوب ورزشی‌ برای بخش بانوان به انجام رسید. ضمن اینکه مردم حضور باشکوهی در برنامه‌های ورزشی داشتند و شور و نشاط خاصی در جامعه ایجاد شد.

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: سال آینده چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران است و وزارت ورزش و جوانان اولین دستگاهی است که ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور وزیر ورزش تشکیل داد و مقرر شد در این ستاد، کار در چهار بخش دنبال شود؛ افتتاح پروژه‌های ورزشی، برگزاری رویدادهای بین‌المللی ورزشی و همچنین گسترش خدمات ورزشی و ارائه کارنامه چهل ساله ورزشی پس از انقلاب، چهار محور این ستاد هستند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته‌های عمرانی، ورزشی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی نیز برای این ستاد پیش‌بینی شده است که در بخش‌های مختلف فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند. 

احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: رئوس برنامه‌های فرهنگی برای فدراسیون‌ها تعیین شده است و از هفته آینده نیز جلسات توجیهی با موضوع بحث فرهنگی برنامه‌ها را خواهیم داشت.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید