فرامرزیان: از سال آینده به هیاتهای ورزشی مستقیما بودجه می‌دهیم

معاون توسعه مدیریت وزارت ورزش گفت: از سال آینده بخشی از اعتبارات به صورت مستقیم به فدراسیون‌ها تزریق می شود و برخی دیگر نیز مستقیما به هیات‌های ورزشی استان‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، ژاله فرامرزیان در دومین  نشست مشترک با روسای فدراسیون های ورزشی که امروز با حضور وزیر ورزش در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: معتقدیم که فدراسیون‌ها یک واحد مستقل اداری و مالی اداری هستند که مسوولیت مدیریت حوزه خود را بر عهده دارند و اعتباری که از سوی وزارت ورزش به آنها ابلاغ می‌شود، تنها کمک است؛ یعنی صرفا با توجه به شاخص‌های رویکرد تخصصی هر فدراسیون، مبلغ و گستره فعالیت را در نظر می‌گیریم.

وی عنوان کرد: موضوعی که امسال بسیار جدی آن را دنبال کردیم، بحث 27 صدم درصد مالیات ارزش افزوده برای ورزش است ولی نتوانستیم آن را برای تقویت فعالیت‌های حرفه‌ای و ورزش قهرمانی هزینه کنیم.

معاون توسعه مدیریت وزارت ورزش گفت: تا سال آینده باید حداقل 50 درصد از خدمات فدراسیون‌های به صورت الکترونیکی باشد. همچنین سال آینده بخشی از اعتبارات به صورت مستقیم به فدراسیون‌ها تزریق می شود و برخی دیگر نیز مستقیما به هیات‌های ورزشی استان‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش ایسنا همچنین فریبا محمدیان، معاون بانوان وزیر ورزش، اظهار کرد: برخی بانوان هیات‌های ورزشی، گلایه‌هایی داشتند که نواب رئیس بانوان هیات‌ها در فرایند تصمیم‌سازی دخالت داده نمی‌شود و خواهش می‌کنم به مسوولان هیات‌ها به این مهم توجه کنند تا کارها هماهنگ دنبال شود.

وی خواستار حمایت بیشتر از ورزشکاران، داوران و مربیان در بخش بانوان شد و گفت: حمایت معنوی به صورت اختصاصی از بانوان ورزشکار باعث می‌شود که خیلی راحت‌تر از فراز و فرودهای اجتماعی که ممکن است اطراف بانوان شکل بگیرد، عبور کنیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید