تورنمنت کشتی اوکراین/

نمایندگان کشتی ایران در ۵ وزن نخست، رقیبان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی جام مربیان و کشتی گیران اوکراین عصر امروز(پنج شنبه) در شهر کی‌یف برگزار شد.

به گزارش ایسنا، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:
 
کشتی آزاد:
در وزن 65 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند، مسعود اسماعیل پور در دور اول با ولودیا فرانگولیان از ارمنستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیمیتار ایوانوف از بلغارستان و البروس چرتکویف از اسلواکی می رود.
 پیمان بیابانی نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ادمی بولکوادزه از گرجستان می رود.
در وزن 74 کیلوگرم بهمن تیموری در دور اول به مصاف آندرزج سوکالسکی از لهستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با علی زاکاریف از اوکراین کشتی خواهد گرفت. حامد رشیدی نیز در دور نخست با ایوان کوسیاک از اوکراین مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده دنیس پالولوف و ادلان باتایف از اوکراین می رود. در این وزن 27 نفر شرکت کرده‌اند.
در گروه رشیدی نماینده رژیم اشغالگر قدس حضور دارد که با توجه به تعداد زیاد نفرات شرکت کننده احتمال برخورد نماینده کشورمان به این کشتی گیر کم است.
 
در وزن 86 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، کامران قاسم پور در دور اول با کانان علی اف از آذربایجان روبرو می شود و در صورت برتری بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان احمد ایوب اف از فرانسه و الکساندر گوستیف از آذربایجان می رود.
تیم ایران در اوزان 57 و 92 کیلوگرم نماینده نداشت.
 
کشتی فرنگی:
در وزن 55 کیلوگرم رامین باستانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف سرگئی ژیوبا از اوکراین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف راهی دیدار فینال می شود، در این وزن که 6 نفر حضور دارند.
در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دور اول با فیروز تسولوکیدزه از گرجستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی مقابل این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان اسلاویک گالستیان از ارمنستان و انور علی یف از بلاروس می رود.
در وزن 72 کیلوگرم که 11 نفر شرکت کرده اند  فرشاد بلفکه در دور اول با قرعه استراحت روبروست و در دور دوم با ایوری لومادزه از گرجستان کشتی می گیرد وی در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده آنتون کورابایو از بلاروس و دیمتیرو پینکوف از اوکراین می رود.
در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری در دور نخست به مصاف زلیم خان ژیحاسوف از اوکراین می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان اورخان نورایف از آذربایجان و واقیناک میناسیان از ارمنستان کشتی می گیرد در این وزن 16 نفر حضور دارند.
در این وزن نیز نماینده رژیم اشغالگر قدس در طرف دیگر گروه حضور دارد و تا دیدار فینال امکان برخوردش با نماینده کشورمان وجود ندارد.  
تیم ایران در وزن 82 کیلوگرم نماینده نداشت.
 
کشتی گیران کشورمان صبح فردا (جمعه) وزن کشی خواهند کرد و رقابت های خود را از ساعت 11:30 به وقت ایران آغاز خواهند کرد.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید