نماینده مجلس , اغتشاشات , تهران " />

نماینده تهران در مجلس: امنیت و آسایش کشور در گرو حفظ وحدت کلمه است

  • تاریخ انتشار : 1396/12/4 ساعت : 07:58 - 6 سال قبل
  • از گروه : سیاسی
  • زیرگروه : مجلس
تهران-ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت و آسایش کشور در گرو حفظ وحدت کلمه و در پی تلاش و جانفشانی های مدافعین حرم و وطن است.
فاطمه ذوالقدر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا ضمن تسلیت شهادت سه نَفَر از مأموران نیروی انتظامی و دو نَفَر از نیروهای بسیج گفت: از نیروی انتظامی و بسیج که در این آزمون با تدبیر و درایت مدبرانه و خویشتن داری، که به قیمتِ نثار جانِ شیرین فرزندان رشید ایران زمین، تمام شد و اجازه ندادند تا عده ای فرصت طلب، درلباس درویشی و مغایر با مرام درویشی و با رفتاری داعش گونه با إیجاد نا أمنی و آشوب، دعوای شریعت و طریقت را کلید بزنند، تشکر می کنم.
این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: ایران زمین، این گهواره تمدن بشری، در دل خود اقوام، مذاهب و ادیان مختلفی را جای داده است و قرنهای متمادی است که همه در کنار هم با صلح و صفا زندگی می کنیم، لذا باید هوشیار بود که این انسجامِ ملی موردِ خدشه قرار نگیرد
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت: چنانچه بدخواهان در پی صدمه به این وحدت و انسجام ملی باشند، یقینا با برخورد قاطع مردم و فرزندان غیرتمند ایران اسلامی مواجه خواهند شد.
ذوالقدر افزود: جنایت وحشیانه و ضد امنیتی گروهی داعشی مسلک که منجر به شهادت ومجروحیت تعدادی از مدافعان امنیت کشور شد نشان داد ؛ دشمنان امنیت و آرامش مردم از هر فرصت و بهانه ای برای پیشبرد مقاصد شؤم خود استفاده می کنند ولی در این راستا نیروهای حافظ امنیت کشورمان اجازه خودنمایی را به انان نمی دهند
نماینده مردم تهران گفت: به خشونت کشاندن جامعه و ایجاد بی نظمی در همه جای دنیا محکوم است.
عضو هیات رییسه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواست با عوامل اغتشاشات خیابان پاسداران با شیوه های قانونی برخورد کند.
وی اضافه کرد: جامعه ما نیازمند آرامش و امنیت است و ما اجازه نمی دهیم عده ای با اغتشاش بخواهند به امنیت جامعه ضربه بزند.
به گزارش ایرنا، در ناآرامی های دوشنبه شب خیابان پاسداران تهران سه نفر از عوامل نیروی انتظامی و دو نفر از نیروهای بسیج به شهادت رسیدند.
سیام**9121**1553

نظر خود را ثبت کنید