دیدار امیرعبداللهیان با آیت‌الله جزایری

امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل که در استان خوزستان به سر می برد با آیت الله جزایری نماینده مقام معظم رهبری در این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار آیت الله جزایری بر ضرورت توجه هر چه بیشتر دولت و مجلس شورای اسلامی در حل مشکلات استان خوزستان و تمرکز بر توسعه همه جانبه تاکید کرد.

آیت الله جزایری با اشاره به برخی تحرکات خارجی که از طریق هجمه سیاسی، فرهنگی و امنیتی، جمهوری اسلامی ایران و از جمله استان خوزستان را هدف قرار داده است، خدمت صادقانه و تقویت روحیه مدیریت جهادی در کشور  را یک ضرورت اساسی خواند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان با تجلیل از نقش ارزشمند شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم افزود: امروز محور مقاومت در مبارزه هم زمان با جاه طلبی های رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری، امنیت را برای جمهوری اسلامی ایران و منطقه به ارمغان آورده است.

وی با تاکید بر  ضرورت ارتقای روحیه تعامل هوشمندانه، بصیرت و ایستادگی در حوزه سیاست خارجی بر پیگیری تقویت روابط و مراودات با کشورهای همسایه و مقابله قاطع با توطئه های خارجی تاکید کرد.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل علاوه بر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، با حضور در  جمع اساتید و بسیج اساتید استان خوزستان، مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی و قرارگاه کربلای سپاه پاسداران ، ضمن تبیین تحولات منطقه ای و بین المللی به سوالات حاضران پاسخ داد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید