سالنامه موسیقی ۱۳۹۷ منتشر می‌شود

سالنامه موسیقی ۱۳۹۷ با عنوان «کتاب موسیقی» حاوی اطلاعات جامع موسیقی ایران به همت و گرد آوری حمیدرضا عاطفی هفته آینده منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا،این سالنامه موسیقی شامل اطلاعات جامعی از رویدادهای موسیقی سال گذشته، سالروز تولد و فوت هنرمندان فعال در عرصه موسیقی، اطلاعات آموزشگاهها و مراکز فعال موسیقی،عکس‌هایی از چهره‌ها و اتفاقات موسیقی،معرفی برگزیدگان جشنواره‌های مختلف موسیقی و ... خواهد بود که برای پنجمین سال منتشر و از هفته دوم اسفند ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

تاکنون چهار سالنامه پژوهشی موسیقی در سال های ۹۴، ۹۳، ۹۲ و۹۵  بچاپ رسیده و قرار است با وقفه‌ای دوساله و پس از بازنگری، تجدید نظر و تکمیل اطلاعات این سالنامه پژوهشی در سال ۱۳۹۷ با رویکرد و شمایلی جدید رونمایی خواهد شد.

حمیدرضا عاطفی (عضو کانون پژوهشگران موسیقی و روزنامه نگار) از سال ۱۳۹۲ با همکاری تیم پژوهشی اقدام به گردآوری سالنامه موسیقی ایران با عنوان «کتاب موسیقی» کرد.

سالنامه موسیقی ۹۷ از هفته دوم اسفندماه در فروشگاه‌های معتبر فرهنگ و هنری از جمله کتابفروشی‌ها، شهر کتاب‌ها و فروشگاه‌های موسیقی سراسر کشور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید