رفع موانع تولید از 6 واحد صنعتی دیگر در البرز

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری البرز گفت که تا کنون 104 نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی در البرز در سال جاری برگزار شده و در امروز نیز موانع حرکت چرخه اقتصادی از سر راه شش واحد تولیدی دیگر برداشته شد.
به گزارش ایرنا، عبادالله کامکار گفت: در 2 روز گذشته سه نشست کارگروه تخصصی رفع موانع تولیدی که یکی از آنها در مراکزی صنعتی بود، برگزار شده است.
عبادالله کامکار ادامه داد: رسیدگی به مشکلات صنعتی و تولیدی شهرستان های دور استان البرز از دید متولیان چرخه اقتصادی غافل نمانده و مسئولان استان با حضور در این شهرستان ها از نزدیک به صورت میدانی مشکلات حوزه تولید را بررسی کرده اند.
وی افزود: امروز نیز شش واحد تولیدی درحوزه های خشکبار و بسته بندی آن، موم، قارچ خوراکی، گلخانه، کلید برق و پریز، لوله های پلی اتیلن مشکلات خود را در میان گذاشتند و راهکارهای لازم برای رفع آنها ارائه شد.
کامکار گفت: استهمال بدهی، پرداخت تسهیلات از منابع اقتصاد مقاومتی، صدور مجوز چاه آب یا انتقال آب از خط لوله طالقان 30لیتر درثانیه حقابه ،تقسیط و تنفس بدهی از جمله خواسته های تولید کنندگان برای رفع موانع چرخه تولید بوده است .
8029/1535 خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری

نظر خود را ثبت کنید