با حضور استاندار قزوین در شهرک کاسپین،

یک طرح تولیدی افتتاح و چهار واحد صنعتی مورد بازدید قرار گرفت

قزوین-ایرنا-فریدون همتی استاندار قزوین ظهر چهارشنبه با حضور در شهرک صنعتی کاسپین از سه واحد تولیدی بازدید و در آئین بهره برداری یک طرح نیز حضور یافت.
به گزارش ایرنا، با حضور استاندار قزوین در این شهرک صنعتی یک واحد تولیدی در زمینه بسته بندی و چاپ مورد بهره برداری قرار گرفت.
واحد ارجمند چاپ فعال در زمینه چاپ و بسته بندی با 30 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای 15 نفر افتتاح شد.
این واحد که با ظرفیت سالیانه یک هزار و 970 تن تولید نوارهای چاپ و بسته بندی محصولات مختلف از جمله صنایع غذایی به فعالیت می پردازد، برای راه اندازی به میزان 5 میلیارد ریال از تسهیلات رونق تولید (یهن یاب) بهره مند شده است.
در جریان حضور همتی در شهرک صنعتی کاسپین همچنین شرکت نوآوران برق آریا تولیدکننده تابلوهای برق فشار متوسط و ضعیف مورد بازدید قرار گرفت.
این واحد تولیدی با 200 نفر نیروی کار مشغول به کار است و فاز سوم آن نیز با 570 میلیارد سرمایه گذاری در حال احداث می باشد.
استاندار قزوین در ادامه از واحد در حال ساخت ویتانا که پس از بهره برداری به تولید بیسگوئیت،کراکر و ویفر می پردازد بازدید کرد.
این واحد که در سه فاز در حال احداث است، پس از بهره برداری برای 300 نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی می کند.
تاکنون برای احداث این واحد تولیدی 600 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.
استاندار قزوین همچنین از واحد در حال تجهیز بهگام تولیدکننده کاتالیست خودرو (قطعه نصب شونده در مسیر خروج دود از اگزوز برای کاهش آلایندگی) نیز بازدید کرد و برای تسریع در تکمیل و راه اندازی این واحد به مدیران دستگاه ها و بانک های مربوطه دستورهای لازم را صادر کرد.
علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین و حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و جمعی از مدیران بانک ها نیز استاندار را در این بازدیدها و مراسم همراهی می کردند.
صبح امروز چهارشنبه نیز استاندار قزوین به همراه محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور از واحد احیا شده ایران چوب بازدید کرد.
این واحد که به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده بود، از سال گذشته با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان فعال شده و هم اکنون دارای 140 نفر نیروی کار است.
شهرک صنعتی کاسپین با 175 واحد تولیدی بهره بردار در حاشیه باند شمالی آزاد راه قزوین - کرج، در شهرستان آبیک و 30 کیلومتری شرق شهر قزوین قرار دارد.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است که در آنها نزدیک به 750 واحد تولیدی بهره بردار مشغول به فعالیت هستند.
3013
انتشاردهنده: رضااولادی

نظر خود را ثبت کنید