برگزاری کارگروه مدیریت جامع کیفیت منابع آب کشور به ریاست آب منطقه‌ای یزد

  • تاریخ انتشار : 1396/12/21 ساعت : 10:20 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : یزد
چهارمین کارگروه سالانه مدیریت جامع کیفیت منابع آب امسال به ریاست شرکت آب منطقه‌ای یزد در تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این کارگروه جهت جمع بندی نظرات اعضاء به صورت سالیانه در تهران برگزار می‌شود و اعضای اصلی این کارگروه آب منطقه‌ای، آبفا و آبفار هر استان است.

البته در سال جاری شرکت آب منطقه‌ای یزد به عنوان رئیس کارگروه مذکور توانست مقام دوم کشوری در زمینه عملکرد کارگروه مدیریت جامع کیفیت منابع آب را کسب کند و از  سوی وزیر نیرو طی لوح سپاسی از «محمد مهدی جوادیان زاده» مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد به عنوان رئیس کارگروه مدیریت جامع کیفیت منابع آب اعطا شد.

«ناهید غلام‌نژاد» مدیر  محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای یزد در این باره می‌گوید: چهارمین کارگروه سالانه‌ی مدیریت جامع کیفیت منابع آب در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های بلند مدت کشور و با هدف  مدیریت جامع  آب و مدیریت کیفی جهت کنترل و کاهش آلودگی‌ها با نظر به سند راهبرد ملی بهبود کیفیت آب شرب برگزار شد.

وی اظهار می‌کند: سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی جهت مدیریت کیفی منابع آب و پساب، توسعه، ارتقاء و به کارگیری فناوری‌های مناسب در تأسیسات آبی با رویکرد حفظ و بهبود کیفیت آب، توسعه تعامل و هماهنگی بین شرکت‌های زیر مجموعه آب شامل آب منطقه‌ای، آبفا و آبفار و سیاستگذاری و برنامه‌ریزی جهت ارتقاء آگاهی‌های عمومی از اهداف این کار گروه است.


انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید