فرماندهی انتظامی استان سمنان هشدار داد:

متخلفین چهارشنبه‌سوری تا پایان نوروز مهمان پلیس‌اند/ مخالف شادی مردم نیستیم

  • تاریخ انتشار : 1396/12/22 ساعت : 13:59 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سمنان
فرماندهی انتظامی استان سمنان از خانواده‌ها خواست خطرات ناشی از موادمحترقه و رفتارهای افراطی در چهارشنبه سوری را به فرزندان خود گوشزد کنند.

سردار روح‌الامین قاسمی در آستانه آخرین چهارشنبه سال در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بیشترین آسیب‌ها در چهارشنبه آخر سال متوجه کودکان و نوجوانان و جوانان است لذا خانواده‌ها باید فرزندان خود را آگاه و آموزش دهند.

وی با بیان این‌که خانواده‌ها در کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال نقش مهمی دارند تصریح کرد: باید در زمینه برگزاری جشن‌های باستانی و اجتناب از رفتارهای پرخطر فرهنگ‌سازی بیشتری شود.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان این‌که نیروی انتظامی با جشن چهارشنبه سوری مخالف نیست گفت: حضور پلیس در چهارشنبه سوری و نگاه آن اجتماعی است نه امنیتی.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که خانواده‌ها سال را با نشاط و شادابی شروع کنند نه این‌که خدای ناکرده با روی دادن یک اتفاق ناگوار برای اعضای خانواده، سال نو با عزا و ناراحتی و اندوه برای برخی خانواده‌ها شروع شود.

قاسمی با بیان این‌که جشن چهارشنبه سوری در گذشته همراه با شادی بوده خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته این جشن دچار تغییراتی شده و هر ساله تعدادی از جوانان و نواجوانان در این روز دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیری می‌شوند.

وی با بیان این‌که حضور پلیس در صحنه برای این است که خانواده‌ها با اطمینان شادی کنند، افزود: پلیس استان سمنان با آن دسته از افرادی که آرامش مردم را به هم بزنند برابر قوانین و به شدت برخورد می‌کند.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به برخورد جدی پلیس با برهم‌زنندگان نظم گفت: آن دسته از افراد و متخلفینی که در چهارشنبه سوری دست به رفتارهای پرخطر و خطرناک بزنند تا پایان تعطیلات نوروز مهمان پلیس خواهند بود.

فرماندهی انتظامی استان سمنان از کنترل افراد سابقه‌دار در این روز خبر داد و اظهار کرد: یک تیم انتظامی ویژه برای برخورد با متخلفین در استان تشکیل شده که به‌صورت محسوس و نامحسوس فضای شهر را رصد و با افراد خاطی برخورد جدی می‌کنند.

انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید