افزایش مصدومان چهارشنبه‌سوری یزد به 52 نفر تاکنون

  • تاریخ انتشار : 1396/12/23 ساعت : 08:29 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : یزد
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد از رشد تقریباً دو برابری مصدومین چهارشنبه‌سوری امسال خبر داد و گفت: به رغم کاهش آمار مصدومین چهارشنبه سوری کشور، در استان شاهد افزایش هستیم و هنوز هم مراجعه مصدومان در حال افزایش است.

«احمد دهقان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن اعلام این خبر افزود: تاکنون ۵۲ مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه سوری به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند که عمدتاً دارای سوختگی‌های درجه یک و دو بوده‌اند. 

وی از قطع یک مورد انگشت در ابرکوه و یک مورد قطع دست در شهرستان مهریز خبر داد و تصریح کرد: مصدومان حوادث شب گذشته عمدتاً بین سنین ۱۰ تا ۲۰ سال قرار دارند و بیشتر از نواحی فوقانی بدن دچار آسیب شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه آمار کشور نسبت به سال گذشته کاهش مصدومان را نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: این در حالی است که آمار مصدومان استان تقریباً دو برابر شده است، به طوری که سال گذشته ۳۷ مورد مصدوم در استان گزارش شده است و باید مسئولان بررسی کنند که علت این افزایش با وجود روند کاهشی آمارهای کشوری در یزد که یک شهر جهانی است، چیست؟

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان در پایان نیز در مورد تاخیر در امداد‌رسانی‌های شب گذشته نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه با توجه به ترافیک سنگین شب‌ گذشته، امداد‌رسانی  ۱۱۵ در برخی ماموریت‌ها با تاخیر مواجه شد.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید