"به موفقیت تیمم ایمان داشتم"

سرمربی والیبال بانوان مشکی‌پوشان: والیبال خراسان مملو از استعداد است

سرمربی تیم والیبال بانوان مشکی‌پوشان می‌گوید از ابتدا با هدف صعود مستقیم به سوپرلیگ وارد لیگ یک شدند.

سپیده پرور در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص عملکرد تیم والیبال بانوان مشکی‌پوشان عنوان کرد: امسال نخستین سالی بود که در لیگ دسته یک شرکت کردیم، البته ابتدا قرار بود در لیگ برتر حضور داشته‌باشیم اما از مدیران باشگاه مشکی‌پوشان خواستیم از دسته یک شروع کنیم و خودمان با قهرمانی نتیجه بگیریم و وارد سوپر لیگ شویم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و با قهرمانی در لیگ دسته یک توانستیم مجوز حضور در لیگ برتر را بگیریم.

وی با بیان اینکه با تیم قدرت‌مندی را ساخته و پرداخته کرده‌بودیم، گفت: با توجه به تمرینات و آمادگی جسمانی و روحی که داشتیم، این موفقیت قابل پیش‌بینی بود و نتیجه‌ای غیر از این نباید شامل حال ما ‌می‌شد.

سرمربی تیم والیبال بانوان مشکی‌پوشان تصریح کرد: در حال حاضر بعد از پایان لیگ، بازیکنان در حال استراحت هستند  و در اردیبهشت‌ماه قرار است مجددا از بازیکنان دعوت کنیم تا تیم را با استخوان‌بندی جدید تشکیل دهیم.

پرور با بیان اینکه باید از بازیکنانی استفاده کنیم که تجربه حضور در لیگ برتر را داشته‌باشند، ادامه داد: از آنجایی‌که مسابقات لیگ سال آینده از  آبان‌ماه شروع میشود، بازیکنان تیم را باید از اردیبهشت یا خرداد تعیین و تیم را ببندیم.

وی افزود: ۲۵ بازیکن در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان داریم که از این تعداد ۱۴ نفر را به مسابقات بردیم. ۴ نفر از آنها بازیکنان خارج از استان و باقی بازیکنان بومی هستند.

سرمربی تیم والیبال مشکی پوشان در خصوص اسپانسر تیمش خاطرنشان کرد: اسپانسر برای تیم‌های ورزشی در مشهد وجود ندارد و اگر باشگاه مشکی‌پوشان از ما حمایت نمی‌کرد، تیم والیبال بانوان هم با مشکلات مختلفی روبه‌رو می‌شد، زیرا هیئت به هیچ عنوان شرایط حمایت از تیم حرفه‌ای را ندارد.

پرور گفت: هیات والیبال در خصوص سالن با ما همکاری کرد و چون خود هیات هم مسابقاتی را برگزار می‌کرد، توانست هفته‌ای یک جلسه سالن را به طور رایگان در اختیار ما قرار دهد. در کل هیات در حد توان توانست از نماینده استان حمایت‌ کند. 

وی افزود: بانوان ثابت کردند اگر حامی داشته باشند، می‌توانند خود را به خوبی نشان بدهند. در استان بازیکن و مربی مستعد زیاد داریم، اگر شرایط طوری پیش رود تا این افراد توانایی‌شان را نشان بدهند قطعا والیبال پیشرفت خواهد کرد.

وی در خصوص حضور سه تیم از مشهد در لیگ دسته یک والیبال بانوان عنوان کرد: مشهد سه تیم داد که یک تیم اول و یک تیم سوم ایران شد، اگر یک تیم از مشهد وارد لیگ می‌شد تنها ۱۴ بازیکن مشهدی مورد حمایت قرار می‌گرفتند تا بتوانند خودشان را نشان بدهند، اما اینگونه هم از تجربیات بازیکنان شهرستانی استفاده کردیم و هم بیش از ۳۰ بازیکن مستعد استان تجربه حضور در در لیگ را به دست آوردند.

سرمربی تیم والیبال بانوان مشکی‌پوشان تاکید کرد: شرایط برای فعالیت بانوان سخت است، مثلا در یکی از تیم‌ها خود بازیکنان اسپانسر بودند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ۱۰۰ درصد قراردادهای بازیکنان تا الان پرداخت شده و از این بابت باید از عباسی، مدیرعامل باشگاه و پرسنل باشگاه مشکی‌پوشان تشکر کنم که ورزش بانوان را از همه جهت و به خصوص مسائل مالی حمایت می‌کنند؛ همچنین باید از بانوان شورای شهر، بتول گندمی و رمارم تشکر کنم که به ورزش بانوان توجه ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید