رسانه , وزارت ارشاد , احمدی " />

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نوآوری باید سرلوحه کارها و فعالیت ها باشد

تهران - ایرنا - مشاور وزیر و سرپرست روابط عمومی وارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه روابط عمومی ها به مثابه ویترین فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادها محسوب می‌شوند، بر سرلوحه قرار دادن نوآوری در انجام امور کارها و فعالیت های این وزارتخانه تاکید کرد.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی احمدی در دیدار با کارکنان و اعضای مرکز روابط عمومی این وزارتخانه افزود: روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید فعالیت ها و عملکرد خود را برای تنویر افکار عمومی به نمایش بگذارد.
وی اظهار داشت: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه به عنوان ویترین بیرونی باید منعکس‌کننده برنامه‌های وزارتخانه و حوزه وزارتی به عنوان ویترین داخلی به انجام وظایف خود بپردازد.
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی در بخش دیگری از سخنان خود بر دقت، سرعت و صحت در انجام فعالیت‌های خبری مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد.
احمدی ادامه داد: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره برد، بنابراین می‌توان با شناسایی استعدادهای افراد خبره و کارشناسان حوزه به تقویت این بخش پرداخت.
در این دیدار شماری از کارکنان و اعضای حاضر نیز به بیان مسائل مختلف پرداختند.
فراهنگ ** 1355 ** 1071

نظر خود را ثبت کنید