بسیج هنرمندان , نوک پیکان مقابله , جهان استکبار " />

هنرمندان بسیجی نوک پیکان مقدس نظام در مقابل هنر استکباری هستند

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: بسیج هنرمندان خط مقدم دفاع مقدس هنری و نوک پیکان نظام در مقابل هنر جهان استکبار به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهر روز یکشنبه در نشست با شماری از هنرمندان بسیجی بوشهری افزود: شخص هنرمند از خلاقیت خود، استفاده می کند و محصول هنری می آفریند و هنرمندان پنجره آسمانی ارائه هنر انقلاب به جامعه ملی و فراملی هستند.
وی بیان کرد: هنر یکی از مقوله های مقدس، الهی و عرشی است که خداوند به انسان ارائه کرده اما برخی می خواهند از هنر برای استثمار و استعمار انسان استفاده کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به مصادره هنر توسط دشمنان، اظهار کرد: از دیرباز جبهه استکبار قصد داشته که هنر را مصادره و از این مقوله برای تحقق اهداف خود استفاده کند.
وی ادامه داد: انبوه مراکز تولید هنری جهان به دست جهان استکبار و صهیونیست هاست و جهان استکبار با هنر می خواهد ذهن ها و قلب های جامعه را تصرف کند.
صفایی بوشهری تاکید کرد: اکنون هنر در جهان نیازمند آزادی از چنگال جهان استکبار و قرار گرفتن در جایگاه واقعی خود است.
وی اظهار کرد: هنر یک مقوله عرشی است و باید برای کرامت انسان استفاده شود و در این ارتباط یکی از رسالت های انقلاب اسلامی ایران، آزادی هنر از چنگال جهان استکبار است.
صفایی بوشهری افزود: بسیج هنرمندان ایران خط مقدم دفاع مقدس هنری و زیباترین شکل ارائه هنر اسلامی به جامعه بشری است.
7212/6043**

نظر خود را ثبت کنید