در تودیع و معارفه مدیرکل‌های هنرهای نمایشی و دفتر موسیقی چه گذشت؟

تودیع و معارفه مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیرکل دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور معاون امور هنری و مدیران و مشاوران معاونت  برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت ارشاد، در این مراسم حکم‌های جدید مدیرکل هنرهای نمایشی، دفتر موسیقی و مسئول حراست معاونت توسط معاون امور هنری وزارت ارشاد به مسئولان جدید داده شد.

سید مجتبی حسینی ـ معاون امور هنری وز ارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در این مراسم با قدردانی از خدمات شفیعی، طالبی و سلمان زاده گفت: خانه و حوزه فرهنگ و هنر به گونه‌ای است که هر فردی از هر حوزه‌ای به آن وارد شود، در این خانه مقیم می شود و هرچند ممکن است جابجایی هایی انجام شود اما باز هم در خانه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کنند. برای مهدی شفیعی، فرزاد طالبی و محمدرضا سلمان زاده در مسئولیت‌های جدید آرزوی موفقیت دارم.

او ادامه داد: تغییر در مجموعه‌ها می‌تواند فضایی را برای استفاده از ظرفیت‌های جدید و فکرهای نو با توجه به خدمات و فعالیت های قبلی فراهم کند و امیدواریم که شهرام کرمی، علی ترابی و رضا عمرانی موفق باشند.

حسینی با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی و نظارت بر تحقق برنامه‌ها گفت: با توجه به اهمیت برنامه‌ریزی که امری کمی است و نظارت بر تحقق برنامه‌ها، مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی در معاونت فعال شد و امین مویدی اصفهانی از هنرمندانی  که تحصیلات و تجارب برنامه‌ریزی دارد، به عنوان مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت فعالیت می‌کند.

همچنین مهدی شفیعی ـ مدیرکل پیشین هنرهای نمایشی ـ اظهار کرد: سیستمی که از توان موجود و نیروی انسانی استفاده کند موفق است و اداره کل هنرهای نمایشی نیروهای متخصص و ظرفیت‌های خوبی دارد که در این سال‌ها به تئاتر کمک کردند و امیدوارم بعد از این هم به این ظرفیت توجه شود. تغییرات تئاتر در سال‌های اخیر زیاد بوده و توجه به تئاتر عمومی‌تر شده که اگر به این تغییرات و تئاتر استان‌ها توجه شود، اتفاقات خوبی را در تئاتر رقم می خورد.

او درباره مدیرکل جدید این بخش گفت: شهرام کرمی از نیروهای توانمند و مدیران خوب تئاتراست و امیدوارم در این عرصه موفق باشد.

در ادامه شهرام کرمی ـ مدیرکل جدید هنرهای نمایشی ـ در سخنانی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات شفیعی بیان کرد: انتظار هنرمندان تئاتر نسبت به امکانات و زیرساخت‌های حوزه تئاتر افزایش یافته و نسل جوان در حوزه تئاتر حضور فعالی دارد که قابل توجه است و امیدواریم با تعامل هنرمندان و همکاران اداره کل بتوانیم قدم‌های موثری را برای رشد و تعالی تئاتر برداریم.

فرزاد طالبی ـ مدیرکل سابق دفتر موسیقی ـ به دلیل سفر، در این مراسم حضور نداشت اما علی ترابی ـ مدیرکل جدید دفتر موسیقی ـ با قدردانی از زحمات طالبی بیان کرد: موسیقی در همه عرصه ها و بزنگاه های کشور و جامعه همراه بوده است اما حمایت کافی از موسیقی نشده است. تلاش می کنیم تا ارتباط بیشتری با هنرمندان موسیقی و اعتماد بیشتری ایجاد شود و هنرمندان دفتر موسیقی را خانه خود بدانند و اجماع و همدلی بین هنرمندان موسیقی بیش از گذشته فراهم شود.

سپس سید امین مویدی اصفهانی ـ مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری ـ نیز در این مراسم گفت: امیدواریم در راه سیستماتیک کردن برنامه ها و فعالیت های هنری در این دوره قدمی برداریم.

محمدرضا سلمان زاده ـ مسئول سابق حراست معاونت امور هنری ـ نیز گفت: آنچه در این سال ها در حوزه معاونت هنری انجام شد در راستای قوانین و اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

سپس رضا عمرانی ـ مسئول جدید حراست معاونت امور هنری ـ نیز گفت: امیدواریم با ادامه فعالیت ها و خدمات قبلی صیانت از مجمموعه معاونت هنری و فعالیت های هنری به نحو مناسب فراهم شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید