استاندار:

دانشکده پزشکی آبدرمانی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

  • تاریخ انتشار : 1396/12/29 ساعت : 13:38 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : اردبیل
استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه اولویت اصلی استان توسعه صنعت گردشگری است با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل دانشکده پزشکی آبدرمانی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

 به گزارش ایسنا، اکبر بهنامجو در جلسه خدمات سفر در نگارخانه خطایی اردبیل اظهار کرد: محصول اصلی ما در جذب گردشگران داخلی و خارجی آب‌های گرم و معدنی است که باید این حوزه را از شکل سنتی خارج کرده و به شیوه مدرن به گردشگران و مسافران ارائه خدمات کنیم.

 
وی خاطرنشان کرد: در هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی مقرر کردیم تا تعدادی از پزشکان استان را به دوره‌های آموزشی و تخصصی آبدرمانی اعزام کنیم که امیدواریم در سال آینده این کار به ثمر نشیند.
 
رئیس شورای اداری استان اردبیل افزود: در کنار اعزام این پزشکان با راه‌اندازی دانشکده پزشکی آبدرمانی اردبیل به قطب پرورش نیروهای متخصص در حوزه پزشکی آبدرمانی تبدیل خواهد شد.
 
بهنامجو با بیان اینکه از چند مرکز پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی و ایستگاه‌های برپا شده بازدیدهایی انجام شده است، گفت: با تلاش همه عوامل ستاد خدمات سفر مقدمات خوبی برای مسافرت هموطنان به این خطه انجام شده و ما با نوآوری‌هایی که از سوی برخی دستگاه‌ها شاهد هستیم امیدواریم شاهد افزایش ورود گردشگران داخلی و خارجی به این استان باشیم.
 
وی با قدردانی از تلاش و همت شهرداری و شورای شهر در آماده‌سازی مرکز استان برای استقبال از مسافران و گردشگران بیان کرد: برای افزایش مراکز اقامت گردشگران کارهای خوبی انجام شده و در کنار 13 هزار تخت رسمی ما با تجهیز مدارس و میهمانخانه‌ها و منازل سازماندهی شده با 20 هزار تخت در ایام نوروز امسال از گردشگران و مسافران پذیرایی می‌کنیم.
 
رئیس خدمات سفر استان اردبیل ضرورت حضور بخش خصوصی را در توسعه و تقویت زیرساخت‌های بخش گردشگری یادآور شد و افزود: اورژانس، هلال احمر، مراکز بیمارستانی و دستگاه‌های خدمات‌رسان در این ایام به حالت آماده‌باش درآمده‌اند تا یک بستر مناسب در استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی را شاهد باشیم.
 
بهنامجو با چندین توصیه به دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر تصریح کرد: شایسته است تا 15 فروردین خدمات‌رسانی با هدف جلب رضایت مسافران و گردشگران ادامه پیدا کند و با یک ارزیابی دقیق از نقاط ضعف و قوت سعی کنیم تا برای سال‌های آینده عیوب خود را برطرف و توانمندی خود را افزایش دهیم.
 
وی اضافه کرد: هیچ کاری بی‌عیب نیست اما مهم این است که با دید باز و بهره‌گیری از نظر مسافران و گردشگران و پیشنهادات منطقی عیوب خود را برطرف و به حداقل برسانیم.
 
استاندار اردبیل اظهار کرد: در این تعطیلات شایسته است با کارهای ابتکاری و نو ارائه خدمات گسترده را انسجام بخشیم و با تمام توانی که داریم در استقبال از مسافران با گشاده‌رویی و زمینه‌سازی‌هایی که در مطلوبیت این خدمات انجام می‌‌شود، رضایت آنها را جلب کنیم.
 
بهنامجو اهمیت طرح مسایل و مشکلات و پیگیری تا حل آنها را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: در تکریم و احترام مسافران خارجی باید به شکل ویژه عمل کنیم و سعی کنیم تا در راهنمایی و همراهی این گردشگران و مسافران با سعه صدر برخورد کنیم.
 
وی با قدردانی از همکاری خوب رسانه‌ها در یک سال گذشته در همراهی مدیران و مسئولان دولت تدبیر و امید تصریح کرد: رسانه‌ها نقش مهمی را در انتقال و انعکاس این نقاط ضعف و قوت دارند و ما با جان و دل آماده پذیرفتن این نقطه نظرات مثبت و منفی هستیم.
 


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید