زائران و مجاوران , سخنرانی رهبری , حرم رضوی " />

لحظه دیدار نزدیک است

مشهد ایرنا- هزاران زائر و مجاور مضجع شریف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) در نخستین روز سال 97 با حضور در آستان ملائک پاسبان رضوی، شور و شعور ولایی خود را به چشم رخ جهانیان کشیدند.
به گزارش ایرنا از چند ساعت مانده به آغاز سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای، در جوار بارگاه منور رضوی، شمار انبوهی از زائران و مجاوران از مسیرهای منتهی به بارگاه منور امام هشتم (ع) رهسپار حرم رضوی شدند.
حضور پرشور مردم نمایانگر ولایتمداری، عشق و شور ولایی آنان است، که با وجود منع تردد خودروها در مسیرهای منتهی به حرم رضوی، با پای پیاده از مسافت های دور و نزدیک، خود را به محل برگزاری مراسم سخنرانی رهبر انقلاب رسانده اند.
هم اینک در حرم مطهر رضوی صدها زائر و مجاور در پشت در ورودی رواق امام خمینی (ره) به انتظار ایستاده اند تا اذن حضور یافته و خود را به سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب برسانند.
ایستگاههای بازرسی برای زنان و مردان گرداگرد رواق امام خمینی، واقع در صحن جامع رضوی مستقر شده است و خادمان در حال اتخاذ تدابیر لازم و هدایت زائران برای حضور در این مراسم هستند.
حضور پرشور جمعیت مشتاق و حس و حال آنان وصف ناپذیر است و صف طولانی زائران برای ورود به رواق ها از عشق و علاقه آنان به رهبر معظم انقلاب اسلامی حکایت دارد.
هم اینک همه چیز برای سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری آماده شده و نفس ها در سینه حبس شده تا معظم له از جوار بارگاه رضوی سخنان حکیمانه خود را ابراز داشته و سیاست ها و خط مشی جمهوری اسلامی ایران را برای تمامی مردم و جهانیان در سال نو شمسی تبیین کنند.
تمام صحن های منتهی به رواق امام خمینی (ره) مفروش شده و 70 نمایشگر پهن پیکر در صحن ها و برخی از رواق ها نصب شده تا زائران و مجاوران از هرگوشه حرم بتوانند به سخنان رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهند.
در همین حال چندین شبکه تلویزیونی و رادیویی این مراسم را پوشش داده و به صورت مستقیم پخش می کنند.
3027/7489/5132

نظر خود را ثبت کنید