افتتاح نوروزگاه عطر یاس در حرم امام خمینی(ره)

نمایشگاه عطریاس با حضور معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، معاون توسعه منابع انسانی و مدیرعامل بهشت زهرا(س) روز گذشته در اطراف حرم امام خمینی(ره) افتتاح و از صبح امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه عطر یاس در ضلع شمالی حرم مطهر امام(ره)  با هدف پذیرایی از مسافران نوروزی حرم مطهر امام راحل و در قالب "نوروز مهربانی" شامل غرفه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برپا شده است. در نخستین ساعات آغاز به کار نمایشگاه عطر یاس؛ این نمایشگاه مورد استقبال مسافرین نوروزی و خانواده‌های حاضر در حرم مطهر قرار گرفت.
نمایشگاه عطریاس در بخش‌های مختلفی همچون پردیس قرآنی، تفریحی و ورزشی، برگزاری مراسم آئینی و سنتی، غرفه نگهداری نوزاد و گشت زنی عروسک‌های تن پوش پذیرای علاقمندان و زائرین حرم امام راحل است.

پردیس قرآنی این نمایشگاه شامل غرفه های کودک، مشاوره تخصصی و آموزش قرآن، غرفه مشاوره روانشناسی، بازی های قرآنی و پاسخ به پرسش های قرآنی با حضور روحانیون است. در بخش تفریحی و ورزشی نیز 12 رشته ورزشی به صورت شهربازی در اختیار عموم شهروندان قرار گرفته است.
در بخش برگزاری مراسم آیینی و سنتی نیز چایخانه سنتی با امکانات کامل به سبک چایخانه های قدیمی و مرشد خوانی، اجرای نقالی، پرده خوانی و مرثیه خوانی همچنین برپایی چادر پخت نان و مراسم های سنتی شعر و موسیقی سنتی اقوام ایرانی اجرا خواهد شد. در بخش جانبی نمایشگاه نیز گشت زنی عروسک های تن پوش، اجرای گروه پانتومیم کاران و رادیو نمایشگاه اجرا خواهند داشت.
به گزارش ایسنا، نمایشگاه نوروزگاه عطر یاس از 1 فرودین 1397 لغایت 13 فروردین 1397 با حضور اقوام مختلف ایرانی در 4 سیاه چادر بزرگ از شهرهای فارس، اردبیل و شاهرود در حرم مطهر امام خمینی(ره) بر پا خواهد بود و خدمات فرهنگی اجتماعی و گردشگری ارائه خواهد داد.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید