فرهنگ و هنر , نشاط اجتماعی , دیر " />

.

جشنواره فرهنگ و هنر درساحل بندر دیرگشایش یافت

بوشهر - ایرنا - جشنواره فرهنگ و هنر'دیر' با عنوان من دیری ام به دبیری فضل‌الله عمرانی مدیر عامل موسسه آفرینگان آوای صحنه در پارک ساحلی بندر دیر برگزار شد.
به گزارش ایرنا رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر درحاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره مردمی در راستای طرح نشاط اجتماعی با همکاری سازمان های مردم‌نهاد، شهرداری و شورای شهر، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ، معاونت جوانان ورزش و جوانان و واحد فرهنگی اجتماعی سپاه سیدالشهداء انجام شده است.
غلامرضا ناطقی پور افزود: پاسداشت تاریخ، فرهنگ و هنر، معرفی و آشنایی با آداب و رسوم و نشان دادن ظرفیت های فرهنگ این بندر از عمده اهداف برگزای این آیین است.
وی گفت: پاک‌سازی ساحل شنی، پویش مردمی من مدافع حرمم، فراخوان محله‌ای دیدار با خانواده شهدا، یادمان شهدا، جشنواره نگاره‌های شنی، پرواز بادبادک‌ها، جشنواره غذاهای بومی محلی، اجرای نمایش‌های خیابانی، نقالی و قصه‌گویی، نقاشی پرتره، نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی، شب شعر و موسیقی با حضور شاعران و نمایشگاه آثار شاعران و نویسندگان و کافه موسیقی با سازهای موسیقی با حضور هنرمندان در این طرح نوروزی درنظر گرفته شده است.
بندردیر(dayyer) در فاصله 200 کیلومتری جنوب بوشهر قراردارد.
7207

نظر خود را ثبت کنید