مصر , اسکندریه , وزارت کشور " />

وزارت کشور مصر از کشتن چند عامل حمله تروریستی اسکندریه خبر داد

الجزیره-ایرنا- وزارت کشور مصر امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای، گروه های طرفدار اخوان المسلمین را عامل حمله تروریستی روز گذشته در شهر اسکندریه دانست و اعلام کرد نیروهای پلیس با حمله به مخفیگاه عاملان این حمله، شماری از آن ها را از پای درآوردند.
به گزارش ایرنا، وزارت کشور مصر در این بیانیه در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد، 6 عنصر مسلح عامل حمله تروریستی روز گذشته اسکندریه که رئیس اداره امنیت این شهر را هدف قرار داد و در اثر آن دو نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند را از پای درآورد.
وزارت کشور مصر افزود، نیروهای امنیتی مصر موفق شدند ضربه سختی به شاخه مسلحانه گروه اخوان المسلمین وارد کنند و در کمترین زمان ممکن موفق شدند یکی از خانه های تیمی آن ها را در استان «البحیره» شناسایی کنند .
بر اساس این بیانیه، نیروهای پلیس مصر صبح روز یکشنبه به این محل حمله کردند و 6 نفر از آن ها را از پای درآوردند.
وزارت کشور مصر در ادامه تاکید کرد، بر اساس اطلاعات اداره امنیت مصر، این گروه اخوانی عامل حمله به رئیس اداره امنیت اسکندریه بودند و این افراد ماموریت داشتند به مقام های مهم مصری و مراکز حیاتی در مصر در استان های اسکندریه، البحیره و کفر الشیخ حمله کنند.
مقام های مصری در حالی اتهام حمله به شخصیت های مصری را به گروه اخوان المسلمین وارد می کنند که این گروه این اتهام ها را رد می کند و می گوید اعتقادی به اعمال خشونت آمیز ندارد.
روز شنبه یک خودرو بمب گذاری شده هنگام عبور خودروی رئیس اداره امنیت اسکندریه در خیابان «المعسکر الرومانی» از راه دور منفجر شد که در اثر آن دو نیروی پلیس کشته شده و چهار نفر دیگر زخمی شدند.
این حمله تروریستی در حالی در مصر به وقوع پیوست که قرار است انتخابات ریاست جمهوری مصر از فردا دوشنبه به مدت سه روز در این کشور برگزار شود.
خاورم **2041**

نظر خود را ثبت کنید