گسترش همکاری جهاد دانشگاهی کردستان با معاونت اجتماعی دادگستری استان

تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی کردستان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان با محوریت همکاری در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی منعقد شد.

به گزارش ایسنا، به منظور ارتقای سطح دانش و آموزش‌های عمومی و تخصصی در حوزه اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی واحد کردستان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان منعقد شد.

اعظمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان اظهار کرد: ارتقای فرهنگ عمومی و پاسخ‌گویی به نیازهای اساسی جامعه، کاربردی کردن نتایج طرح‌های پژوهشی، گسترش همفکری و همکاری‌های پژوهشی، فرهنگی و توسعه فعالیت‌های آموزشی در چارچوب رسالت‌های اصلی جهاد دانشگاهی برای پاسخ‌گویی به نیازهای اساسی استان از جمله اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی از نهادهای معتمد در نظام جمهوری اسلامی است و قطعا نیروهای متخصص و متعهد در زمینه‌های مختلف کاری را جذب می‌کند، افزود: همکاری بیشتر در زمینه‌های مرتبط با این نهاد انقلابی ضروری است و باید برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و مشاوره‌های قبل از ازدواج به جهاد دانشگاهی واگذار شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان ضمن اعلام حمایت از اجرای طرح خانواده سالم و مرکز خدمات تخصصی آسیب‌های اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی کردستان، بیان کرد: جهاد دانشگاهی باید بر اساس توانمندی‌های خود بتواند در این راستا همایش، دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف آموزشی و طرح‌های نظر سنجی و نیازسنجی به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی برگزار کند.

چیا سهراب‌نژاد، رییس جهاد دانشگاهی کردستان نیز اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک مجموعه علمی و فرهنگی است که در بخش‌های مختلف آموزش، فرهنگی، پژوهشی خدمات و اقدامات خود را در استان ارائه می‌دهد.

وی افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت آسیب‌های اجتماعی و کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی به کاهش جرم در جامعه کمک می‌کند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید