بهره‌مندی بیش از 6 هزارنفر از دوره‌های تخصصی جهاد دانشگاهی

مدیرکل دفتر نیازسنجی و پروژه‌یابی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی گفت: به منظور مهارت‌افزایی، دوره‌های تخصصی از طریق جهاد دانشگاهی برگزار شده است که تاکنون 6 هزار نفر از این دوره‌ها بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش ایسنا، محمد کیا امروز در مراسم امضای تفاهمنامه سه جانبه برگزاری دوره‌های تخصصی خودروهای الکتریکی و هیبریدی با اشاره به اقدامات جهاد دانشگاهی برای تامین نیروی انسانی متخصص، افزود: بر این اساس تاکنون 6 هزار نفر در دوره‌های تخصصی جهاد دانشگاهی آموزش دیده‌اند. علاوه بر آن حدود 3 هزار و 700 نفر در حوزه‌های صنعتی از دوره‌های آموزشی این نهاد استفاده کردند.

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه سه جانبه میان وزارت صنعت، معدن و تجارت، جهاد دانشگاهی خواجه نصیر و بخش خصوصی اظهار کرد: برای اجرایی کردن این دوره‌ها باید استانداردهای لازم دیده شود. از این رو تمرکز این دوره‌ها ایجاد شایستگی شغلی در نظر گرفته شده است.

کیا با تاکید بر ضرورت استفاده از تجهیزات و امکانات جهاد دانشگاهی و حمایت وزارت صنعت برای برگزاری این دوره‌ها، ادامه داد: برای این منظور 140 مرکز آموزشی از طریق جهاد دانشگاهی ایجاد شده است که دانشگاه خواجه نصیرالدین نیز یکی از آن‌ها است.

مدیرکل دفتر نیازسنجی و پروژه‌یابی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی، اضافه کرد: هرچه این دوره‌های آموزشی بر اساس استانداردها برگزار شود، گام ارزشمندی برای فناوری‌های مرتبط با خودروهای پاک است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید