نمایشگاه گل محلات در اردیبهشت 97 برگزار نمی‌شود/تاریخ جدید نامعلوم

  • تاریخ انتشار : 1397/1/22 ساعت : 10:29 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : مرکزی
مدیرعامل اتحادیه گل و گیاه محلات گفت: با توجه به همزمانی چندین نمایشگاه گل در کشور و همزمانی با ماه مبارک رمضان، شانزدهمین نمایشگاه گل محلات در اردیبهشت 97 برگزار نخواهد شد.

ابراهیم علیپور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن اعلام این خبر افزود: نمایشگاه گل و گیاه یکی از شاخص ها و پتاسیل های بسیار خوب شهرستان محلات بوده و 15 دوره موفق آن تاکنون برگزار شده که استقبال کم نظیر مردم و کارشناسان این حوزه از سراسر کشور از این رویداد موید این موفقیت بوده است. امروز نه تنها اصحاب رسانه بلکه اکثر قشرهای مختلف مردم اعم از تولیدکنندگان، کارشناسان و مسئولین پیگیر زمان برگزاری شانزدهمین دوره این نمایشگاه هستند.

وی در خصوص علل عدم برگزاری این نمایشگاه در اردیبهشت امسال گفت: بعد از برگزاری نمایشگاه پانزدهم در ادیبهشت ماه سال ۹۶ با توجه به بررسی های صورت گرفته تصمیم به انتخاب و ساخت نمایشگاه در فضایی جدید گرفته شد زیرا در نمایشگاه پانزدهم نبود فضای کافی جهت به نمایش گذاشتن بخش اعظم پتانسیل گل و گیاه شهرستان و نیز تراکم بسیار زیاد جمعیت بازدیدکننده از نقاط ضعف برگزاری نمایشگاه بود.

مدیر عامل اتحادیه گل و گیاه محلات  در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات بوجود آمده و علیرغم استقبال بسیار خوب تولید کنندگان گل وگیاه، تامین اعتبار و پیگیری مسئولین شرکت نمایشگاهی گل، زمین مورد نظر به موقع واگذار نشد و امکان برگزاری در سایت جدید در اردیبهشت ماه فراهم نشد.

علیپور درخصوص دیگر دلایل عدم برگزاری این نمایشگاه در اردیبهشت امسال افزود: برگزاری چندین نمایشگاه گل در کشور  در نیمه اول اردیبهشت و نیز همزمانی و ورود ماه مبارک رمضان در نیمه دوم اردیبهشت ماه از دیگر دلایل عدم برگزاری این نمایشگاه در اردیبهشت امسال است.

وی همچنین افزود: رئیس ستاد برگزاری هر دوره از نمایشگاه  فرماندار شهرستان بوده و در هردوره با حضور وی از ماه‌ها قبل جلسات ستاد نمایشگاه برگزار و کمیته های مختلف تشکیل و تصمیم سازی صورت می گرفته و نقشه راه ترسیم می شد ولی شهرستان محلات چندین ماه از وجود فرماندار محروم بود و عملا کار ستادی نمایشگاه شانزدهم صورت نگرفت.

علیپور در خاتمه در خصوص زمان برگزاری شانزدهین نمایشگاه گل محلات گفت: در حال حاضر با توجه به مصوبه هیئت مدیره شرکت تعاونی گل و گیاه و مکاتبات صورت گرفته با  فرماندار شهرستان و نیز پیگری و مطالبه جدی وی به منظور برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه شانزدهم مقرر شد در اولین فرصت جلسه ای با حضور فرماندار، هئیت مدیره تعاونی گل و گیاه و نمایشگاه دائمی برگزار و تاریخ و زمان برگزاری نمایشگاه مشخص شده و به اطلاع مردم رسانده شود. 

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید