امروز؛

پیشخوان مطبوعات ساوه از روزنامه خالی ماند

  • تاریخ انتشار : 1397/1/26 ساعت : 18:10 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : مرکزی
با سرقت محموله روزنامه های سراسری شهرستان ساوه، پیشخوان مطبوعات این شهرستان طی روز جاری خالی از روزنامه ماند.

علی شکوهی یکی از نمایندگان فروش جراید کثیرالانتشار در شهرستان ساوه با تایید این خبر به خبرنگار ایسنا، گفت: روزنامه‌های سراسری هر روز صبح توسط خودروهای عمومی به ساوه منتقل و در مقابل مرکز توزیع قرار داده می‌شود و این روال همیشگی است که با اختلافی حدود یک ساعت بسته روزنامه‌های ارسالی را از مقابل مغازه خود برداشته و جهت توزیع اقدام می‌کنم.

وی ادامه داد: صبح امروز نیز طبق روال همیشگی برای برداشتن بسته ها رفتم اما وقتی با نبود روزنامه‌ها در محل مورد نظر مواجه شدم.

وی گفت: جهت اطمینان از رسیدن روزنامه ها به محل و قرار گرفتن آنها طبق روال همیشگی در مکان مورد نظر با فردی که در این خصوص اقدام می کند تماس گرفتم که او نیز اطمینان داد که کار براساس روال هر روزه انجام شده است و در واقع متوجه شدم که محموله روزنامه‌های امروز 26 فروردین ماه توسط سارق یا سارقینی به سرقت رفته است.

شکوهی گفت: محموله روزنامه‌های سراسری ساوه به حجم 10 گونی به ارزش حدود 50 میلیون ریال شامل تمامی روزنامه‌ها اعم از کیهان، جام جم، ایران، شرق، اعتماد، آرمان، وطن امروز و ... و تمامی روزنامه‌های ورزشی و سایر هفته‌نامه‌ها و ... بود.

وی افزود: این سومین بار است که روزنامه‌های سراسری در ساوه طی سال‌های اخیر به سرقت رفته است و از مسئولین درخواست می‌شود که این موضوع را پیگیری و سارق یا سارقان را دستگیر کنند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید