بجنورد نیازمند اختصاص ماشین آتش نشانی با نردبان بلند است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: این شهر هنوز چشم انتظار اختصاص ماشین آتش نشانی با نردبان بلند است.

به گزارش ایسنا، جمشید گریوانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به اینکه بیشتر ساختمان هایی که در این شهر ساخته می شوند با طبقات زیاد است، افزود: اگر حادثه آتش سوزی در طبقات بالای این ساختمان ها صورت گیرد با تجهیزات موجود آتش نشانی این شهر، امکان کمک رسانی به آن ها نیست.

وی ادامه داد: بعد از حادثه پلاسکو قرار بر این شد تا هفت خودوری آتش نشانی را به برخی از شهرها اختصاص دهند که بجنورد یکی از این شهرها بوده است اما به شش شهر اختصاص یافت و بجنورد هنوز محروم از این خودرو است.

گریوانی اظهار کرد: این انتظار از وزیر کشور می رود که اختصاص این خودرو به شهر بجنورد را نیز در دستور کار قرار دهد، چراکه اگر اتفاق ناگواری در این زمینه رخ دهد چه کسی باید پاسخ گو باشد؟

به گفته وی در حال حاضر هزینه خرید این خودرو مبلغ هفت میلیارد تومان است.

این مسئول در ادامه درباره لوله های آبرسانی به شهر بجنورد نیز بیان کرد: شبکه آبرسانی شهر بجنورد متعلق به 65 سال گذشته است و هم اکنون فرسوده شده است.

وی با بیان اینکه این امر تبدیل به دغدغه شده است، گفت: باید امر بازسازی و نوسازی این شبکه در دستور کار قرار داده شود و شهرداری همکاری های لازم را با شرکت اب و فاضلاب برای اجرای این طرح داشته باشد.


انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید