پویش مردمی "قدمی برداریم" از نیمه شعبان آغاز بکار خواهد کرد

  • تاریخ انتشار : 1397/1/27 ساعت : 13:31 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : قم
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه تمام اقشار جامعه در سطوح مختلف به‌تناسب شغل و تخصصی که دارند به پویش "قدمی برداریم" دعوت می‌شوند، گفت: هدف از برگزاری پویش این است که هرکسی به سهم خود در جامعه برای جلب رضایت حضرت ولی‌عصر (عج) قدمی بردارد.

‌ به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، ابراهیم صدوقی با اشاره به راه‌اندازی پویش مردمی #قدمی_ برداریم به تشریح اهداف این پویش پرداخت و اظهار کرد: حوزه معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران مجموعه‌ای است که رویکرد آموزشی تبلیغی داشته و وظیفه دارد زمینه‌ای فراهم کند تا دانش و بینش همه مخاطبان و زائران از سراسر دنیا نسبت به موضوع انتظار و مهدویت حقیقی ارتقا یابد.


وی افزود: درکنار فعالیت‌های متعدد فرهنگی مانند مراسم و کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌های فرهنگی، جلسات پرسش و پاسخ مهدوی و غیره در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران که به‌عنوان پایگاه عظیم تشیع از سوی رهبر معظم انقلاب نامیده شده، پویشی با عنوان #قدمی_برداریم، راه‌اندازی شده که نیمه شعبان امسال آغاز می‌شود و تا پایان سال هم ادامه دارد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه تمام اقشار جامعه در سطوح مختلف به‌تناسب شغل و تخصصی که دارند به این پویش دعوت‌ شده‌اند، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری پویش این است که هرکسی به‌تناسب شغلی و تخصصی که دارد برای جلب رضایت حضرت ولی‌عصر (عج) قدمی بردارد.

‌وی قدم برداشتن برای جلب رضایت امام زمان (عج) را باعث تقویت انگیزه درونی مردم دانست و بیان کرد: ما اعتقاد داریم کار فرهنگی باید جریان ساز باشد و این جریان سازی نیز طوری باشد که بتواند اقشار مختلف مردم را به امام زمان (عج) نزدیک کند و باعث نزدیکی قلوب مردم شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در پایان از تمامی اصناف ازجمله اصحاب هنر و رسانه، پزشکان، مهندسین، دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه، فرهنگیان، بازاریان و دیگر صنوف و اقشار برای شرکت در این پویش مردمی دعوت کرد تا بتوانند برای نزدیک شدن به ظهور و جلب رضایت حضرت ولی‌عصر (عج) قدمی بردارند.
 


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید