فوتبال , پرسپولیس , لیگ قهرمانان " />

حواشی دیدار پرسپولیس و السد؛

سورپرایز پورعلی گنجی توسط هواداران در آزادی

تهران- ایرنا- «مرتضی پورعلی گنجی» مدافع تیم ملی کشورمان که در باشگاه السد فعالیت می کند، به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد و این مساله تعجب شدید این بازیکن را به همراه داشت.
به گزارش ایرنا، دیدار پرسپولیس و السد قطر از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و پرسپولیس موفق شد نیمه نخست را گل به خودی پورعلی گنجی به سود خود به پایان برساند.
هنگام ورود بازیکنان دو تیم برای گرم کردن، هواداران پرسپولیس به شدت تیم محبوب خود را تشویق و با اجرای قسمتی از برنامه موزاییکی از آنان استقبال کردند. «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی و بازیکنان اصلی پرسپولیس به صورت تک به تک تشویق شدند.
«محسن مسلمان» که در ترکیب اصلی تیمش قرار ندارد، نیز از سوی هواداران تشویق شد. مسلمان به همراه سایر باریکنان ذخیره این تیم درکنار زمین ایستاده و گرم کردن سایر بازیکنان را تماشا می کنند.
«محسن ربیع خواه» که به تازگی مصدوم و دوران نقاهت خود را می گذراند، نیز از سوی هواداران تشویق شد.
«کریم باقری» و «افشین پیروانی» نیز بشدت از سوی هوداران تشویق شدند. نکته قابل توجه دیگر تشویق دیگر بازیکنان ذخیره این تیم از سوی هواداران بود.
واکنش هواداران تیم فوتبال پرسپولیس هنگام قرائت نام بازیکنان تیم السد در نوع خود جالب بود، آنان هنگامی که گوینده ورزشگاه به نام پور علی گنجی رسید، وی را همانند بازیکنان تیم پرسپولیس و با سر دادن صدای 'شیره ' از او به نحو مطلوب استقبال کردند.
«حمیدرضا گرشاسبی» سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه اعضای هیات مدیره این باشگاه برای تماشای دیدار تیم های پرسپولیس و السد قطر در ورزشگاه حاضر شده و از جایگاه ویژه این دیدار را نظاره گر خواهند بود.
«مارکار آقاجانیان» و «اوسیانو کروز» دستیار و مربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز با حضور در ورزشگاه آزادی، عملکرد بازیکنان تیم پرسپولیس را زیر نظر دارند.
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 18 با اجرای طرح موازییکی شماره پیراهن ربیع خواه بازیکن مصدوم خود، وی را ستودند.
ورزشی **9118**9144**1368

نظر خود را ثبت کنید