چالشی با رنگ‌های سیاه و سفید

یک هنرمند با اعتقاد به اینکه «طبیعت با وجود رنگ‌های متنوع و زیبایی که دارد، فرصت دیدن و دیده شدن زیبایی و وقار رنگهای سفید و سیاه را از ما می‌گیرد»، مجموعه‌ای از نقاشی‌های خود را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه نقاشی سامان محمدی پور، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در گالری «نقش جهان» تهران افتتاح می شود.

او در نمایشگاه خود در گالری «نقش جهان» مجموعه ای شامل ۱۰ تابلو که اغلب در ابعاد  ۵۰ در ۷۰ بوده و با تکنیک ترکیب مواد و آکریلیک روی مقوا، چوب و استیل کار شده و گذری دارد بر طبیعت بیجان و نگاهی فانتزی به پرتره را در معرض دید علاقمندان قرار می دهد.

محمدی‌پور در این‌باره می‌گوید: طبیعت با وجود رنگ‌های متنوع و زیبایی که دارد، فرصت دیدن و دیده شدن زیبایی و وقار رنگهای سفید و سیاه را از ما می‌گیرد. من مجموعه اخیر خود را با همین نام شروع کردم و سعی دارم که در این مجموعه با استفاده از رنگ های سفید و سیاه و طبیعتاً خاکستری این زیبایی را به چالش بکشانم.

او ادامه می‌دهد: این کارها باعث شد که من بعد دیگری از وجودم را به چالش بکشم و در کنار رشته و کار اصلی خود، این تجربیات، لذت و شادی بسیاری برایم به همراه داشته باشد. در آخر بر این باور هستم که انسانهای چند بعدی همیشه در زندگی و روند کاری همواره موفق خواهند بود و هستند.

او اضافه کرد: این کارها باعث شد که من بعد دیگری از وجودم را به چالش بکشم و در کنار رشته و کار اصلی خود، این تجربیات، لذت و شادی بسیاری برایم به همراه داشته باشد. در آخر بر این باور هستم که انسانهای چند بعدی همیشه در زندگی و روند کاری همواره موفق خواهند بود و هستند.

محمدی پور متولد ۱۳۵۷ است که نقاشی را از سال ۱۳۷۱ آغاز کرده و از نزد افرادی مانند سودابه مجیدی بهره‌برده است. شرکت در نمایشگاه گروهی و خصوصی در سالهای ۱۳۸۰-۱۳۸۲ نیز در کارنامه هنری این هنرمند دیده می شود.

نمایشگاه انفرادی نقاشی سامان محمدی پور جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه  از ساعت ١٦ الی ۲۱ در نگارخانه نقش جهان واقع در نیاوران، از میدان یاسر یه سمت تجریش، کوچه همایون‌فر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان آیت‌الله محمودی۲، پلاک۹ افتتاح خواهد شد.

این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ماه به جز شنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید