از توسعه نذر حجاب تا حمایت وزیر کشور از لباس ایرانی - اسلامی

توسعه نذر حجاب با هدف گسترش فرهنگ نذر و حمایت وزیر کشور از طراحی و تولید انبوه لباس ایرانی- اسلامی از جمله خبرهای مد و لباسی امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در پی ارائه گزارش دبیر کارگروه مد و لباس از عملکرد چند ساله اخیر این حوزه در جلسه شورای اجتماعی کشور و اعلام برخی موانع و مشکلات پیش رو، وزیر کشور حمایت خود را از این حوزه اعلام کرد.

در این جلسه و پس از استماع گزارش دستگاه ها و بخش‌های مختلف و بویژه گزارش عملکرد کارگروه و توضیح پیشرفت‌های حاصله و وجود ظرفیت‌های گسترده، وزیر کشور و ریاست شورای اجتماعی کشور در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران این حوزه بر ضرورت حمایت از فعالان مد و لباس و دعوت اتحادیه‌ها و تشکل ها در برنامه ریزی‌های ملی و هم چنین کمک به کاربردی سازی و تولید انبوه پوشاک ایرانی ـ اسلامی تاکید و حمایت خود را از فعالیت‌های جاری اعلام کرد.

مقرر شد طرح‌های اجرایی متناسب از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس به این شورا ارائه شود.

توسعه (نذر حجاب) توسط ۱۰۰ مرکز عرضه در سراسر کشور

لباس طرح فردوس (نذر حجاب) با هدف توسعه فرهنگ نذر و عرضه محصولات عفاف و حجاب در سراسر کشور در حال اجرا است. این طرح از سوی بخش خصوصی و حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس، اجرا و در نمایشگاه قرآن سال گذشته رونمایی و افتتاح شد.

در این طرح متقاضیان با مراجعه به مراکز عرضه می‌توانند با ارائه چادر مصرفی خود و با پرداخت قیمت تمام شده یک قواره چادر و یا یک طرح چادر آماده و با کیفیت دریافت کنند.

با توجه به توسعه این فعالیت، استقبال گسترده‌ای از سوی مصرف کنندگان صورت گرفته و بر اساس برآوردها تاکنون بیش از یکصد هزار چادر مشکی از این طریق در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید