اولین نشست هیات رئیسه والیبال/ سکوت همیشه خوب نیست!

  • تاریخ انتشار : 1397/1/29 ساعت : 01:18 - 6 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور
اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در سال ۹۷ و پس از روی کار آمدن رئیس جدید این فدراسیون ۲۶ فروردین برگزار شد اما عدم پوشش رسانه‌ای قبل و بعد از نشست و معرفی اسپانسر از سوی سعید معروف حواشی را در پی داشت.

به گزارش ایسنا، نخستین نشست هیات رییسه فدراسیون والیبال عصر روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در دفتر رییس فدراسیون والیبال برگزار شد. در این جلسه احمد ضیایی به عنوان رییس، محمد افشاردوست به عنوان دبیر، طالبی به عنوان نایب رییس مردان، مسعود صالحیه به عنوان خبره ورزشی و همچنین امیرحسین منظمی و آدم‌نژاد حضور داشتند.

این نشست در حالی یکشنبه برگزار شد که هیچ خبری چه قبل و چه بعد از نشست سایت فدراسیون یا منابع خبری دیگر در این باره منتشر نشد تا اولین جلسه هیات رییسه در سکوت کامل برگزار شود. پیش از این و در سال‌های قبل همواره شاهد آن بودیم که جلسات هیات رییسه با پوشش رسانه‌ای برگزار می‌شد چرا که مصوبات حاصل از این جلسات تاثیر مستقیم بر آینده والیبال می‌گذارد. چنین رفتارهایی از سوی مسئولان فدراسیون والیبال نشان از آن دارد که رییس جدید علاقه زیادی به اطلاع‌رسانی ندارد.

هرچند بنا به گفته برخی افراد حاضر در جلسه، این نشست مصوبات خاصی نداشت و تنها برای آشنایی اعضای هیات رییسه با همدیگر برگزار شده بود اما اولین جلسه یک عضو ویژه داشت و آن هم سعید معروف بود که حضور او در جمع اعضای هیات رییسه به هیچ عنوان منطقی نیست. ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که معروف یک اسپانسر جدید برای فدراسیون والیبال معرفی کرده است و حضورش در این جلسه برای توضیح در این باره بوده است. در واقع می‌توان  محور صحبت‌ها در جلسه پریروز را معرفی اسپانسر جدید عنون کرد که متاسفانه مسئولان فدراسیون والیبال از صحبت در این باره نیز خودداری می‌کنند.

فدراسیون والیبال به عنوان ارگانی ملی و مردم نهاد که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت دارد باید ضمن پوشش خبری اتفاقات و جلساتش باید نحوه عقد قرارداد با اسپانسر جدید و ارقام آن را به صورت شفاف بیان کند.

هرچند انتظارها از رییس جدید فدراسیون والیبال به عنوان فردی سیاسی و اقتصادی این بود که او خود بتواند منابع مالی والیبال را تامین کند اما گویا باز شدن گره مشکلات والیبال ایران چه در زمین بازی و چه بیرون از آن باز هم در دستان سعید معروف است. علاوه بر این موارد با توجه به فاصله زمانی یک ماه و نیم تا آغاز لیگ ملت‌های والیبال هنوز اسپانسر تیم ملی مشخص نیست.

هرچند اعضای حاضر در جمع در صحبت‌هایی که پس از جلسه با رسانه‌ها داشتند اعلام کردند که این جلسه رسمی نبوده است و تنها برای آشنایی اعضای جدید با همدیگر بوده است و چون تاکنون ابلاغیه و حکمی را نگرفته‌اند نشست به صورت صمیمانه و جهت آشنایی برگزار شد، حال این سوال مطرح است که اگر جلسه مصوبات خاصی را نداشته و ابلاغ حکم برای اعضا صورت نگرفته چرا مسئولان فدراسیون از پوشش رسانه‌ای جلوگیری می‌کنند؟

برای اطلاع از آنچه در اولین جلسه هیات رییسه والیبال گذشته، گفت‌وگویی را با امیرحسین منظمی که به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه در جلسه حضور داشت انجام دادیم و او درباره آنچه در جلسه گذشت، اظهار کرد: این جلسه اصلا جلسه رسمی نبود و فقط برای آشنایی اعضای جدید با همدیگر برگزار شد. در کل نشست دو ساعت طول کشید و بیشتر صحبت‌های خودمانی انجام شد. باید تاکید کنم که چون هنوز اعضا ابلاغیه خاصی بابت سمت‌های جدید نگرفته‌اند جلسه حالت رسمی به خود نگرفت.

پیشکسوت والیبال ایران و عضو هیات رییسه این رشته درباره دلایل حضور سعید معروف در جلسه گفت: سعید معروف کلا دقایقی در نشست حاضر بود و یک شرکت را برای اسپانسرینگ به فدراسیون والیبال معرفی کرد و سپس جلسه را ترک کرد. این صحبت‌ها در مورد اسپانسر هم تنها در حد پیشنهاد مطرح شد و تا جلسات رسمی تشکیل نشود هیچ نظر قطعی در این باره نمی‌شود، داد. مطمئن باشید اگر جلسه رسمی بود اطلاع‌رسانی می‌شد ولی چون صحبت‌ها جهت آشنایی بیشتر بود ترجیح داده شد خودمانی برگزار شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید