جعفری: اشتباه آجرلو، دوری از باشگاه و اعتماد به افراد غیر قابل اعتماد بود

مدیرعامل پیشین تراکتورسازی می‌گوید مشکلاتی مانند دوری از باشگاه و اعتماد به افراد غیرقابل اعتماد باعث عملکرد ناموفق آجرلو در تراکتورسازی بود.

محمد حسین جعفری، مدیرعامل پیشین تراکتورسازی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برکناری مصطفی آجرلو از مدیریت باشگاه تراکتورسازی بیان‌ کرد: آجرلو دارای سابقه فوتبالی و آدم با تجربه‌ای در این رشته ورزشی بود. البته شرایط تراکتورسازی با سایر تیم‌ها متفاوت است و هواداران و اعضای این باشگاه خواسته‌های خاص خودشان را دارند.

او ادامه‌ داد: اوضاع قبل از آمدن آجرلو در تراکتورسازی به هم ریخته بود و سازمان درست و درمانی در اسکلت این باشگاه وجود نداشت. البته آجرلو نیز مشکلات خاص خودش را با برنامه‌های تراکتورسازی داشت.

جعفری درباره مشکلات آجرلو در تراکتورسازی ‌اضافه کرد: از جمله مشکلات وی دوری او از باشگاه و سکونت او در تهران بود. اعتماد به افراد غیرقابل اعتماد، به خدمت گرفتن بازیکنان بی کیفیت و همچنین برکناری اعضای موثر باشگاه در مقاطعی از جمله یحیی گل محمدی از دیگر تصمیمات  اشتباه مصطفی آجرلو در طول دوران مدیریتش در باشگاه تراکتورسازی بود. همچنین او نتوانسته بود ارتباط خوبی با بازیکنان داشته باشد و بتواند دغدغه‌ آنها را بر طرف کند.

مدیرعامل سابق تراکتورسازی درباره خدمات آجرلو به این باشگاه، گفت‌: از جمله کارهای مثبت وی نیز می‌توان به تلاش فراوان او برای بهبود بخشیدن به اوضاع مالی تراکتورسازی نام برد. او در طول دوران مدیریتش تلاش فراوانی برای راضی کردن شاکیان و پرداخت بدهی‌های تراکتورسازی کرد و تا قسمتی نیز موفق بود اما کامل نتوانست از عهده این مساله بر آید و تراکتورسازی عاری از این مشکل کند.

جعفری ادامه‌ داد: البته اقتصاد کشور ما نیز چنین اجازه‌ای به او نمی‌داد که بتواند یک تنه مقابل مشکلات اقتصادی باشگاه بایستد. باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال که در چند سال اخیر مدیران فراوانی را عوض کرده‌اند نیز علی‌رغم استفاده از امکانات فراوان باز هم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، باشگاه  تراکتورسازی که جای خود دارد. البته محدودیت مالی و بودجه‌ای که به این باشگاه اختصاص داده می‌شود نیز در بر طرف نشدن کامل مشکلات اقتصادی تراکتورسازی بی تاثیر نبود.

او درباره ادعای شفق مبنی بر مالکیت باشگاه تراکتورسازی گفت‌: مساله ادعای شفق باید بررسی شود و بار حقوقی دارد. اگر او آن زمان مالکیت تراکتورسازی را بر عهده داشته، نباید آن را به حال خود رها می‌کرد. همچنین اگر در آن زمان قدرتی بوده که مالکیت را از این شخص گرفته، اکنون نیز می‌تواند به راحتی مالکیت را به شفق بازنگرداند. البته باز هم می‌گویم این مساله باید بررسی شود و کشور ما قانون و حساب و کتاب دارد و به راحتی نمی‌توان حق کسی را بالا کشید.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید