فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان: :

ارتش آمادگی ایستادگی در برابر هرگونه تهدید دشمنان نظام را دارد

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان با اشاره به آمادگی همیشگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر هر گونه تهدید دشمنان نظام، گفت: ارتش ما همواره در مقابل کشورهای سلطه‌گر و زورپیشه غرب و حکومت‌های دست نشانده آنها که به دنبال تهدید ملت‌های مظلومی همچون سوریه و یمن هستند، ایستادگی می‌کند.

به گزارش ایسنا، امیرابوالفضل برزگری، چهارشنبه (۲۹ فروردین) در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان اظهار کرد: اقتدار و بصیرت موجود در جامعه و فراهم شدن زمینه‌های پیشرفت کشور را مدیون ۴۸ هزار شهید ارتش، یک هزار شهید پیشمرگ مسلمان کرد و ۵۴۰۰ شهید کردستان هستیم.


وی با اشاره به آمادگی همیشگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر هر گونه تهدید دشمنان نظام، افزود: ارتش ما همواره در مقابل کشورهای سلطه‌گر و زورپیشه غرب و حکومت‌های دست نشانده آن‌ها که به دنبال تهدید ملت‌های مظلومی همچون سوریه و یمن هستند، ایستادگی می‌کند.


برزگری بیان کرد: ارتش و نیروهای مسلح ما با صلابت و مجهز به علم و تکنولوژی روز به فرماندهی رهبری همیشه آمادگی مقابله با هر تهدید دشمن را دارد و تاپای جان ایستادگی خواهد کرد.


وی در پایان یادآور شد: امیدواریم تمام تلاش و زحمات همرزمانم در لشکر ۲۸ پیاده کردستان، ۳۳ توپخانه مورد قبول پیشگاه حق قرار گیرد.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید