معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان:

زنجانرود ساماندهی شود

  • تاریخ انتشار : 1397/1/29 ساعت : 16:12 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : زنجان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: با واگذاری طرح ساماندهی زنجانرود به شهروندان، امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد احداث پارک ساحلی زیبا و در شان مردم زنجان باشیم؛ چراکه معتقدیم زنجانرود باید ساماندهی شود.

به گزاش ایسنا، منطقه زنجان، مهرداد سلطانی ظهر امروز در بازدید جمعی از مسئولان از زنجانرود با اشاره به وضعیت نامناسب این محل، اظهار کرد: باید با همت جمعی این محل ساماندهی شده و به مکانی زیبا برای بهره‌مندی شهروندان و مسافران عبوری تبدیل شود.

وی با بیان اینکه شهرداری آمادگی خود را برای ساماندهی این محل و اجرای طرح‌های متناسب با آن اعلام کرده است، تصریح کرد: با موافقت اعضای شورای شهر زنجان، تفاهم‌نامه با شهرداری امضا خواهد شد تا این پروژه به طور کامل و با همراهی ارگان های ذی‌ربط به شهرداری واگذار شود.

سلطانی با تاکید بر همراهی ارگان‌های مختلف از جمله امور آب و فاضلاب شهری، گفت: از صفر تا صد این کار به شهرداری واگذار خواهد شد و مسئولان شهری از این جهت نگرانی نداشته باشند؛ چراکه از زمان اجرای طرح تا پس از بهره‌برداری آن در دست شهرداری خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه ارگان‌ها در اجرای این طرح باید کمک‌رسان شهرداری باشند و استانداری نیز حمایت لازم را در این رابطه انجام خواهد داد.

شهردار زنجان نیز در این بازدید با بیان اینکه اگر قرار بر این باشد که همه کارها از ابتدا تا انتها و زمان انتفاع نیز به شهرداری اختصاص یابد آماده اجرای طرح هستیم، گفت: با توجه به ضرورت تصویب شورای شهر باید مصوبه این نهاد را نیز برای اجرای طرح اخذ کنیم.

مسیح‌الله معصومی تصریح کرد: شهرداری در این طرح هزینه خواهد کرد و انتظار داریم بعد از اتمام کار ارگانی مدعی نشود؛ چراکه پول را شهرداری هزینه کرده و انتظار دارد در زمان انتفاع نیز شهرداری منتتفع شود؛ هرچند این طرح‌ها بیشتر برای رفاه حال شهروندان انجام شده و انتفاع در پایان کار مد نظر است.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید