آیا آگوئرو راهی بارسلونا خواهد شد؟

  • تاریخ انتشار : 1397/1/30 ساعت : 01:18 - 5 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور
اگرچه نام های زیادی همچون گریزمان و مارسیال برای تقویت خط حمله بارسا در فصل بعد مطرح شده، اما بر کسی پوشیده نیست که لیونل مسی رابطه بسیار خوبی با آگوئرو دارد و ممکن است مقصد بعدی ستاره سیتی استادیوم نوکمپ باشد

پدر سرخیو آگوئرو در مورد احتمال انتقال فرزندش به بارسلونا پاسخ مبهمی داد.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه نام های زیادی همچون گریزمان و مارسیال برای تقویت خط حمله بارسا در فصل بعد مطرح شده، اما بر کسی پوشیده نیست که لیونل مسی رابطه بسیار خوبی با آگوئرو دارد و ممکن است مقصد بعدی ستاره سیتی استادیوم نوکمپ باشد.

پدر آگوئرو گفت: "جراحی خیلی فوری صورت گرفت و هیچ چیز برنامه ریزی نشده بود. پزشکان باشگاه توصیه می کردند که چه کسی باید این جراحی را انجام دهد و من با سرجیو صحبت کردم و او به من گفت که شرایط مساعد است. همسر من صبح پیامی برایم فرستاد و گفت برای جراحی سرخیو به بیمارستان رفته است.

او برای یک ماه از میادین دور خواهد بود و ادامه راه به رقم خوردن اتفاقات بستگی دارد اما به هر حال سرخیو آگوئرو باید با شرایطی آماده به جام جهانی برسد."

پدر آگوئرو در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است فرزندش فصل بعد در کنار لیونل مسی در بارسلونا بازی کند گفت: "در سال آینده بسیاری از بازیکنان باشگاه خود را تغییر خواهند داد و هنوز هیچ چیز مشخص نیست."


نظر خود را ثبت کنید