قارداشی: در ۶ دوره متوالی المپیک نماینده داشتیم/ سالن تختی نوستالژی همه ورزشکاران کشور است

  • تاریخ انتشار : 1397/1/30 ساعت : 16:18 - 5 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور
رییس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به رشد خوب ورزشکاران این رشته گفت: کسب سهمیه المپیک در رشته‌های توپی- راکتی بسیار سخت است و فدراسیون تنیس روی میز تنها فدراسیونی است که به طور پیوسته در ۶ دوره المپیک سهمیه کسب کرده و توانسته برای نخستین بار سهمیه المپیک جوانان را نیز کسب کند.

به گزارش ایسنا، مهرداد علی‌قارداشی در حاشیه افتتاح خانه تنیس روی میز استان اصفهان اظهار کرد: ابتدا باید از اعتمادی که مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان به رییس هیئت جوان و سخت کوش اصفهان داشتند تشکر کنم. امروز می‌بینید که نتیجه این اعتماد منجر به چه کار بزرگ وعظیمی شده است. جذب یک منبع مالی حدود ۵۰۰ میلیون تومانی حتی برای فدراسیون هم کار ساده‌ای نیست و کار مشکلی است و اگر اصفهان موفق به انجام این مساله شده نشان از توانمندی و پیگیری‌های مستمر رییس هیئت وارتباطات خوب وی همراه است که همگی به به یک کار تیمی با کیفیت ختم می‌شود.
وی افزود: کادر هیئت اصفهان در کشور بی نظیر است وباید به آن‌ها تبریک بگویم و این هیئت در بین هیئت‌های استانی ما در صدر قرار دارد. از واگذاری سالن تنیس روی میز تختی به هیئت به منظور بازسازی و استفاده مجدد از آن خرسندم. این سالن نوستالژی تمام ورزشکاران این رشته در کشور است. تصمیم مدیر کل برای این واگذاری نتیجه عملکرد خوب هیئت بوده است.

وی با اشاره به توانمندی رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان خاطر نشان کرد: تکابی طی دو سال اخیر تنها این مجموعه را بازسازی نکرده است، بلکه مجموعه‌های زیادی راه اندازی وو به سرانه ورزشی تنیس روی میز استان و شهر اصفهان اضافه شده است. همه می‌دانیم برای توسعه ورزش‌های مختلف نیاز به داشتن سالن‌ها و باشگاه‌های مورد نیاز در سطح شهر برای دسترسی آسان خانواده هاهستیم که با همت هیئت ۹ مجموعه در نقاط مختلف شهراصفهان فعال شد و این روند همچنان ادامه دارد. اگر در هر سالن ۴ یا ۵ سالن باشد نزدیک به ۴۵ میز تنیس روی میز همراه با مربیان خوب در آکادمی‌های اصفهان در حال فعالیت هستند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز فرایند استعدادیابی در استان اصفهان را در کشور یک الگو خواند و ادامه داد: اصفهان در زمینه استعدادیابی و فعالیت در رده‌های سنی پایه رشد بسیار خوبی داشته و با توجه به دیربازده بودن این رشته در آینده نتیجه این عملکرد و سرمایه گذاری هیئت را زمانی که با جمعیت زیادی از ورزشکاران این رشته روبرو می‌شویم خواهید دید.

علی‌قارداشی استانداردهای مورد استفاده در بازسازی خانه تنیس روی میز را بی نظیر دانست و گفت: نوع ومیزان نور مورد استفاده در سالن، نوع کف‌پوش، کیفیت و مدل میزهای مستقر در سالن بی نظیر است و با قاطعیت می گویم در کل کشور مجموعه ای این چنینی نداریم و این سالن یک مجموعه نمونه است.

وی با اشاره به صحبت‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: گام اول را فرد اول ورزش استان اصفهان برداشتند و ما هم برای میزبانی مسابقات جهانی اعلام آمادگی می‌کنیم. منتظر درخواست کتبی استان هستیم تا اقدامات بعدی را پیگیری کنیم واعتقاد داریم هئیت استان اصفهان توانمندی وپتانسیل میزبانی مسابقات بزرگ جهانی را دارد.

وی با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران تنیس روی میز افزود: داوران اصفهانی توانستند درجه خود را ارتقا دهند و در جمع دو داور بین المللی کشور قرار گیرند. برای اولین مرتبه یکی از داوران ما که از بانوان هستند برای مسابقات تنیس روی میز لیگ اروپا دعوت شدند به ترکیه و همچنین یکی از داوران ما عضو کمیته داوران مسابقات جهانی سوئد خواهد بود که برای نخستیم مرتبه است همه این‌ها نشان از رشد تنیس روی میز ایران است و تمام این موفقیت‌ها مسیر نمی‌شود مگر با همدلی و کمک تمام خانواده تنیس روی میز در سراسر کشور.

علی‌قارداشی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم با داشتن این مجموعه آبرومند کارهای خوبی در عرصه بین المللی انجام دهیم و در تمامی عرصه‌ها مثمرثمر باشیم.
 

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید