دستگیری ۴۶ قاچاقچی مواد مخدر در البرز

  • تاریخ انتشار : 1397/2/1 ساعت : 12:54 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : البرز
فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر هیچ اغماضی صورت نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در نشست مطبوعاتی صبح امروز شنبه یکم اردیبهشت اظهار کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت‌های اساسی پلیس استان است. بدون شک با برخور قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر شاهد کاهش عرضه مواد و در نهایت کاهش تعداد معتادین جامعه خواهیم بود.

وی  با اشاره به عملکرد پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون ابراز کرد: طی این مدت بیش از دو هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز توضیح داد: طی چند روز گذشته پلیس استان موفق به  کشف یک محموله هزار و ۶۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر شده که800کیلوگرم از این محموله تریاک بوده و مابقی مرفین، شیشه و هروئین بوده  است. در این ارتباط ۴۶ قاچاقچی که سه نفر از آنها حامل مواد و مابقی قاچاقچی و مالک مواد مخدر بودند دستگیر شده اند. علاوه بر این، در این ارتباط ۲۶دستگاه خودرو نیز توقیف شده و تحقیقات در خصوص این پرونده هنوز ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی البرز با تأکید بر اینکه عزم و اراده برای مبارزه قاطع با قاچاقچیان تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: به افرادی که قصد قاچاق مواد مخدر در این استان رادارند هشدار می‌دهیم تا بدانند که پلیس همه توان خود را برای مبارزه با قاچاق به‌ویژه قاچاق مواد مخدر به کار می‌گیرد.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید