اعلام برنامه عصر دومین روز رقابت‌های بین‌المللی قرآن

برنامه نوبت بعدازظهر دومین روز از رقابت‌های سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اعلام شد.

به گزارش ایسنا، دومین روز از رقابت‌های سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در حالی امروز، اول اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود که در نوبت بعدازظهر با رقابت سه حافظ و چهار قاری بزرگسال همراه است.

این رقابت‌ها که از ساعت ۱۶ در مصلای امام خمینی(ره) آغاز شد، با تلاوت امام منذر چلنکا از اسلوونی، محمد قباد از بوسنی، الکین حسن اف از آذربایجان و مختار غی از سنگال براساس قرعه‌های انتخابی همراه است.

همچنین در بخش حفظ ابراهیم الوشلی از کشور یمن، محمد شرف الدین عمران از هند و صلاح‌الدین عبدالرزاق محمد مغنم به سه سؤال هیئت داوران براساس قرعه انتخابی پاسخ می دهند.


در بخش روشندلان نیز در رشته حفظ زکریا دیبو دیبو حائک از کشور سوریه، علی ادریس عبدالسلام از کشور نیجریه و محمد ابراهیمی از کشور سوند و در رشته قرائت امیدرضا رحیمی ازایران و ابراهیم آلتونتاش و علاش عمار از الجزایر به اجرا می‌پردازند.

مختار دهقان قاری افتخاری آغاز برنامه نوبت عصر است. همچنین طی این مراسم گروه منتخب مدیحه‌سرایی خوزستان به همخوانی می پردازد و قرائت اذانگاهی و اذان مغرب و عشا با احمدی وفا، قاری بین‌المللی کشورمان است.

سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با رقابت شرکت‌کنندگان ۸۴ کشور جهان از ۳۱ فروردین‌ماه به مدت یک هفته با حضور ۳۷۰ نفر در بخش‌های طلاب در حوزه علمیه قم در رشته حفظ، قرائت، تفسیر و خطابه قرآنی، دانشجویان مسلمان در شهر مشهد مقدس در رشته‌های حفظ و قرائت، بانوان در رشته حفظ در تهران، روشندلان و نابینایان و آقایان در مصلای امام خمینی(ره) میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید