در نشست استاندار کردستان با مسئولان کشوری صورت می‌گیرد؛

بررسی مبادلات مرزی استان کردستان به ویژه شهرستان بانه

فر ماندار شهرستان بانه گفت: با توجه به بسته شدن معابر موقت، مشکلاتی در بازار به وجود آمد که پیگیری جدی مسئولان استانی و شهرستانی و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس را از ماه ها قبل به دنبال داشته است .

به گزارش ایسنا، محمد فلاحی، با اشاره به تماس تلفنی شامگاه روز گذشته با استاندار کردستان گفت: آقای مرادنیا به منظور پیگیری مسایل مربوط به مرز و بازار شهرهای مرزی کردستان در تهران به سر می‌برد و فردا در جلسه مهمی پیرامون این موضوع با مسئولان مرکز گفتگو و مذاکره خواهد کرد .

وی با اعلام اینکه مصوبه جدید هیات دولت در راستای ارتقاء کرامت مرزنشینان است، ابراز امیدواری کرد تصمیمات جلسه فردا موجب شود تا مبادلات در بازارچه مرزی سیرانبند به بهترین شیوه انجام و موجبات برطرف شدن دغدغه و نگرانی های بازاریان این شهرستان را فراهم کند.

فلاحی تمام این اقدامات را به پشتوانه اعتماد و متانت مردم دانست و خاطرنشان کرد: "ان شاءالله تصمیم نهایی مقامات عالی رتبه دولت، خبرهای مسرت بخشی برای مردم فهیم بانه به دنبال داشته باشد و امیدوارم نقطه عطفی در مبادلات مرزی پیله وری در راستای تامین منافع مرزنشینان و بازاریان و روزنه ای به توسعه و پیشرفت اقتصادی شهرستان بانه باشد ."

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید