کاروان زیارتی , کربلا , قوچان " />

کاروان پیاده زائران رضوی از کربلا به قوچان رسید

  • تاریخ انتشار : 1397/2/1 ساعت : 21:12 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سایر
مشهد- ایرنا- اعضای کاروان زائران رضوی که 40 روز پیش پای پیاده از کربلا به سوی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) حرکت کردند عصر شنبه وارد قوچان در استان خراسان رضوی شدند.
مسئول این کاروان به خبرنگار ایرنا گفت: این کاروان برای هفتمین سال پیاپی مسیر حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) تا حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) را طی می‌ کند.
سید حسین موسوی افزود: در این کاروان 100 نفر از عاشقان اهل ‌بیت (ع) مسیر 2 هزار و 500 کیلومتری مزبور را در 45 روز طی می کنند تا به پابوس حضرت امام هشتم (ع) مشرف شوند.
وی بابیان اینکه اعضای کاروان 40 روز از سفر خود را گذرانده اند اظهار کرد: کاروان موکب الامام رضا (ع) از مرز مهران وارد ایران شده و افراد حاضر در این کاروان از استان ‌های کربلا، نجف، دیوانیه، بصره، کوت، کاظمین و حله عراق هستند.
وی هدف از این برنامه را ترویج وحدت بین شیعیان ایران و عراق دانست و گفت: اعضای این کاروان در سال ‌های گذشته تا 130نفر هم رسیده و در این مسیر پیر و جوان از گروه ‌های مختلف حشدالشعبی، حزب الله، سپاه بدر، کارمند و دیگر اقشار حضور دارند.
موسوی با تشکر از استقبال مردم ایران در مهیا کردن اسباب استراحت برای اعضای کاروان افزود: این کاروان در بدو ورود به قوچان مورد استقبال جوانان هیات ابوالفضلی این شهر قرار گرفت.
شهرستان قوچان در 137 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.
7501 / 6053

نظر خود را ثبت کنید