واعظی:

باید تنها به دنبال خدمت به مردم باشیم

  • تاریخ انتشار : 1397/2/3 ساعت : 18:56 - 5 سال قبل
  • از گروه : سیاسی
  • زیرگروه : دولت
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه توسعه و آبادانی استان آذربایجان شرقی همواره برای دولت حائز اهمیت است، گفت: وحدت و همدلی مسوولان برای خدمت به مردم و توسعه بیش از پیش در این استان، نوید بخش تحولی بزرگ در آذربایجان شرقی خواهد بود.

به گزارش ایسنا،  محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در سفر به استان آذربایجان شرقی و در آستانه هفته شوراها و ایام روز جانباز با حضور در منزل دکتر شکور اکبرنژاد رئیس شورای شهر تبریز و از جانبازان دفاع مقدس، ضمن دیدار با وی از خدمات وی در سنگرهای مختلف دفاع مقدس، مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و دیگر عرصه های خدمت به ملت ایران تقدیر کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به نقش موثر شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: شوراها در حقیقت تبلور خواسته‌های دمکراتیک ملت ایران و از جلوه های دموکراسی در کشور هستند که با تلاش خود می‌توانند در آبادانی و توسعه شهر و کشور نقش آفرینی موثری داشته باشند.
 واعظی تاکید کرد: باید در جایگاه‌های مهمی مانند شورای شهر تنها به دنبال خدمت در راستای منافع مردم بود و
منافع جناحی در حاشیه قرار داشته و از انگیزه‌های سیاسی دوری کرد.
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه خطه آذربایجان همواره برای دولت و رئیس جمهور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و خواهد بود، افزود: جدای از همه زحماتی که آذربایجانی‌ها برای اعتلای کشور کشیده اند و نقشی که در توسعه و رونق اقتصاد میهن دارند، این استان سرمایه‌های انسانی شایسته دارد که تلاششان در موقعیت های مختلف با برجستگی‌های فراوان قابل توجه است.
 واعظی رفع موانع و تدوین راهکارهای قانونی در راستای توسعه استان‌ها و شهرهای کشور را از جمله برنامه‌ها و اهداف دولت برشمرد و ضمن ابراز خرسندی از وحدت و همدلی میان مسوولان و مردم آذربایجان شرقی، گفت: اینکه همه مسوولان یکصدا و همدل به دنبال خدمت مردم هستند و هدفی جز توسعه استان و شهرشان ندارند نوید بخش تحول بزرگ در این استان خواهد بود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید