کسب و کارالکترونیک , همایش , مشهد " />

همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیک در مشهد برگزار شد

  • تاریخ انتشار : 1397/2/19 ساعت : 12:29 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سایر
مشهد- ایرنا- همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیک با رویکرد اقتصاد مقاومتی، روز چهارشنبه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
به گزارش ایرنا معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه مشهد در این همایش گفت: بدون توسعه و تقویت زیرساخت ها در فضای مجازی و الکترونیکی نمی توان در کسب و کار الکترونیک به توفیقی رسید.
محمدرحیم نوروزیان، با اشاره به فیلتر کردن پیام رسان تلگرام، افزود: ظاهرا با بستن تلگرام تنها یک میلیون نفر از این پیام رسان خارجی خارج شده اند که این نشان دهنده لزوم تقویت زیرساختها در این حوزه و رقابتی کردن پیام رسان های داخلی است.
وی گفت: کسب و کار در فضای الکترونیکی مستلزم توجه به سلیقه های مشتری است، متاسفانه در برخی موارد اقدامات ما بر اساس پیش فرض های گذشته شکل گرفته است که پاسخگوی نیازها و سلایق امروز جامعه نیست.
معاون استاندار خراسان رضوی به اختصاص اعتبارات متنوع به اشتغال زایی در حوزه کسب و کار استان پرداخت و بیان کرد: مشکل آن است که واحدها طرح های خوبی ارائه می دهند اما برای بازاریابی کاری انجام نمی دهند و طرح در نهایت به نتیجه مطلوب نرسیده و ایجاد یاس می کند.
نوروزیان با بیان اینکه طرح هایی نیز در سطح کلان به علت بی توجهی به آمایش سرزمین دچار مشکل شده اند، افزود: مسکن مهر طرح خوبی بود که بد اجرا شد و اجرای این طرح در فاصله زیاد از شهر و تاسیسات زیربنایی، موجب شده افرادی با حداقل هزینه در آن مسکن گرفته و پس از به دست آوردن سرمایه ای اندک مسکن مهر را فروخته و به شهر برگردند.
رئیس موسسه آموزش عالی فردوس، برگزار کننده این همایش گفت: از 105 مقاله ارسالی به دبیرخانه این همایش، 87 مقاله پذیرش شده که در قالب سخنرانی و پوستر ارائه می شود و سعی خواهد شد پنج مقاله برتر نیز در مجلات معتبر به چاپ برسد.
هاشم جلیلی صفریان افزود: هدف همایش چگونگی فهم پیوند میان مدیریت و کسب و کار الکترونیک از دریچه اقتصاد مقاومتی است.
وی ادامه داد : در برگزاری این همایش، انجمن علمی مدیریت دانش ایران شاخه خراسان رضوی مشارکت داشته و نهادهایی چون استانداری و فرمانداری مشهد نیز ما را یاری کرده اند.
همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیک با رویکرد اقتصاد مقاومتی به مدت یک روز به همت موسسه آموزش عالی فردوس در دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
3221/5132

نظر خود را ثبت کنید