قلعه‌نویی: جرم‌مان محکم بازی‌کردن مقابل استقلال است

  • تاریخ انتشار : 1397/2/22 ساعت : 11:13 - 5 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور
باز هم تاکید می کنم آنهایی که این حرف ها و جوسازی ها را درست می کنند استقلالی نیستند و اصلا نمی دانند که فرهنگ و فلسفه این باشگاه بزرگ و مردمی چه است. اینها یک سری آدم هایی هستند که دوباره بعد از قهرمانی استقلال در جام حذفی از لانه درآمده و خود را به این تیم چسباندند که به منافع شان برسند، همین و بس.

ذوب آهن در بازی رفت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا موفق شد استقلال را با گل دقایق پایانی در جدالی پربرخورد و پرحاشیه شکست دهد تا گامی بلند برای صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا بردارد، بردی که باعث شد تا دومین شکست متوالی استقلالی ها با وینفرد شفر در سفر به فولادشهر به ثبت برسد.

به گزارش ورزش سه، بعد از این بازی که با مصدومیت چند بازیکن کلیدی آبی ها توام بود انتقادهای تندی از بازی خشن بازیکنان ذوب آهن نقل محافل شد تا دوباره حواشی گریبانگیر امیر قلعه نویی و شاگردانش شود. اتفاقی که یک بار دیگر سکوت این مربی را شکست تا او به دفاع از خودش و ذوبی ها بپردازد.

یک سری بعد از قهرمانی استقلال سرو کله شان پیدا شد

باز هم تاکید می کنم آنهایی که این حرف ها و جوسازی ها را درست می کنند استقلالی نیستند و اصلا نمی دانند که فرهنگ و فلسفه این باشگاه بزرگ و مردمی چه است. اینها یک سری آدم هایی هستند که دوباره بعد از قهرمانی استقلال در جام حذفی از لانه درآمده و خود را به این تیم چسباندند که به منافع شان برسند، همین و بس.

یک بار گفتند با "بکش بکش" بردیم حالا هم با بازی خشن

دفعه قبل وقتی ما بردیم حرف "بکش بکش" را به میان آوردند حالا هم که بردیم می گویند خشن بازی کردند و بردند. بالاخره ما نفهمیدیم برای بردن در زمین فوتبال آن هم مقابل یکی از بهترین تیم های باشگاهی ایران و آسیا باید چه کاری انجام می دادیم که به آقایان برنخورد(باخنده) اما از شوخی گذشته توصیه ام به دوستان این است که کمی با فکر بیشتر این بازی ها را راه بیاندازند چون از قدیم گفتند خدا کند دشمن آدم دروغگو از آب درآید.

آقایان بازی جدید چیزی جز روسیاهی برای شما ندارد

بعد از مصدومیت داریوش شجاعیان آمدند و گفتند میلاد فخرالدینی از قصد بازیکن استقلال را مصدوم کرد غافل از این که طفلک میلاد بیشتر از یک متر با داریوش در آن صحنه فاصله داشت و خود شجاعیان با بدشانسی پاهایش روی توپ رفت و رباطش آسیب دید. به همین خاطر می گویم خداکند دشمن آدم دروغگو از آب در بیاید چون آن جا هم فخرالدینی روسفید شد هم دشمنان ما روسیاه چون الان هم می توانم درک کنم که این بازی جدید که راه انداختند هم جز روسیاهی چیزی برای آنها در پی نخواهد داشت.

مصدومیت در این تقویم فرسایشی طبیعی است

انتهای فصل است و با فشاری که به بازیکنان در سه جام باشگاهی و بازی های ملی وارد شده هر لحظه احتمال مصدومیت وجود دارد به خصوص که با تقویم فرسایشی موجود بدن ها خالی کرده است. مگر ما خودمان خالد شفیعی را قبل از بازی از دست ندادیم. یا اصلا چرا راه دور برویم با نگاهی به همین استقلال در طول ماه های گذشته پی می برید که درصد آسیب دیدگی های شان تا چه اندازه بالا بوده است. حالا این برنامه فرسایشی باعث آسیب دیدگی بازیکنان استقلال می شود گناه من و بازیکنان ذوب آهن چیست؟

ابراهیمی مصدوم را 70 دقیقه بازی دادند

امید ابراهیمی تا آن جا که من حضور ذهن دارم از دقیقه 20 به بعد با صدمه دیدگی بازی کرد. این دیگر تصمیم من نبود بلکه تصمیم کادر فنی و پزشکی استقلال بود که من شک ندارم بهترین ها در عرصه کاری خود در ایران هستند به خصوص کادر پزشکی که خود من سال ها در کنارشان بودم. مسلما اگر امید کارآیی یا سلامتی نداشت 70 دقیقه بهترین نمایش خود را برای استقلال ارائه نمی داد از همین رو اگر هم حالا آسیب دیده باید این سوال از مربیان تیم شود که چرا روی او ریسک کردند نه به ما حمله شود که محکم بازی کردیم.

جرم مان شده محکم بازی کردن جلوی استقلال

جالب است جرم مان شده محکم بازی کردن جلوی استقلال! من از سه روز قبل از بازی در مصاحبه های خودم گفتم برای بردن رقیب براساس آنالیزهایی که تیم فنی ما انجام داده نیاز داریم تا ارتباط خط هافبک و تهاجمی استقلال را قطع کنیم از همین رو هافبک های ما باید بهترین عملکردشان را نشان می دادند که خدا را شکر همین اتفاق افتاد. نمی توانستیم بایستیم و ببینیم حریف چه کاری با ما انجام می دهد از همین رو بچه های من خواسته های فنی را اجرا کردند و موفق هم بودند.

یکی از توپ های استقلال گل می شد باز این حرف را می زدید

یک سوال دارم از دوستانی که ما را محکوم به بازی محکم و خشن کردند. اگر یکی از آن توپ های نیمه اول که رشید مظاهری سیو کرد گل می شد الان این حرف ها را می زدند؟! مسلما نه. در ثانی من هنوز بازی به دقیقه 20 نکشیده بود به قول خود این آقایان با تعویضی تاکتیکی بوحمدان را به دفاع چپ بردم و از حدادی فر یکی از هافبک های طراح و فانتزی فوتبال ایران در زمین بهره بردم که خودش تازه از مصدومیت برگشته است. مسلما اگر دنبال بازی خشن و فیزیکی بودم که این تعویض را نمی کردم. هدفم این بود تاکتیک تیم را تغییر بدهم که خدا را شکر ورود قاسم ورق بازی را برگرداند ضمن این که بوحمدان هم به عنوان یار مستقیم وریا غفوری در جناح چپ بارها با این بازیکن برخورد داشت و باعث آسیب دیدگی کسی نشد.

اگر استقلال بهتر بود پس سوپرسیو رحمتی چه بود؟

فوتبال است یک روز میبری یک روز میبازی. تیم من آن روز بعد از دقایق اولیه که انصافا خوش شانس بود که گلی از استقلال نخورد هر چه بازی به دقایق میانی و پایانی نزدیک شد بهتر بازی کرد و به حق خودش رسید. نمی دانم دوستانی که می گویند استقلال بهتر از ذوب آهن بازی کرد پس چرا بعد از بازی مدام از سیوها و سوپرسیوهای مهدی رحمتی گفتند و نوشتند؟ در نیمه دوم تنها کافی است نگاهی به فیلم بازی بیاندازید و ببینید که استقلال یک بار هم رشید مظاهری را به دردسر ننداخت اما ذوب آهن بارها مهدی رحمتی را وادار به واکنش کرد.

شجاعیان به خاطر تکلش عذرخواهی کرد

قبل از صحنه مصدومیت داریوش شجاعیان خود او می توانست همین اتفاق را برای میلاد فخرالدینی ما رقم بزند چون در صحنه ای که از داور کارت گرفت تکل خیلی بدی روی پای میلاد رفت که خوشبختانه آن صحنه اتفاق بدتری در پی نداشت. این صحنه در یک متری من به قدری بد بود که خود داریوش وقتی بلند شد به سمت من آمد و عذرخواهی کرد که به او گفتم اشکالی ندارد در فوتبال پیش می آید. خود او شاهد زنده این اتفاق است حالا چطور برخی وجدان شان را زیر پا می گذارند و حرف هایی می زنند که اصلا با عقل جور در نمی آید دیگر به خودشان و فرهنگ شان برمی گردد.


نظر خود را ثبت کنید