مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان:

رویکردها به سمت مدیریت مصرف آب حرکت کرده‌ است

  • تاریخ انتشار : 1397/2/30 ساعت : 12:37 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : کرمان
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان از سوق یافتن رویکردها به سمت مدیریت مصرف آب خبر داد و تصریح کرد: همه مردم در هر سطحی در مدیریت آب مسئول هستند و باید در این راستا قدم بردارند.

به گزارش ایسنا، "ابراهیم علیزاده" پیش از ظهر امروز 30 اردیبهشت‌ماه در جلسه کارگروه آمایش سرزمین در سالن اندیشه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: متاسفانه تاکنون تمام مسایل کم آبی را تاکنون به خشکسالی مرتبط داده و کار خاصی در مدیریت مصرف انجام ندادیم و خود را اغنا می‌کردیم که دوران طولانی مدت خشکسالی ایجاد شده و این موضوع به پایان می‌رسد و همین امر سبب شده هیچ‌گاه مدیریت مصرف را لحاظ نکنیم.

وی با تاکید برآنکه منکر خشکسالی نیستیم، اظهار کرد: باید قبول کنیم که در منطقه‌ای کم آبی قرار داریم و اگر این موضوع را بپذیریم دیگر یک طرف میز وزارت نیرو نیست و متهم به کمبود آب و تامین آب نیستیم، لذا باید همه با کم آبی سازگاری پیدا کنیم اگر چنین کنیم همه صندلی ها یک طرف میز می رود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان از تشکیل کارگروه سازگاری با کم آبی در کشور سخن به میان آورد و عنوان کرد: استان کرمان جزء استان‌های بحرانی به لحاظ آب کشور است.

علیزاده از سوق یافتن رویکردها به سمت مدیریت مصرف آب خبر داد و تصریح کرد: همه مردم در هر سطحی در مدیریت آب مسئول هستند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید