۲۹۰ کودک بدسرپرست سمنانی چشم ‌به‌راه حامی در ماه میهمانی خدا

  • تاریخ انتشار : 1397/2/30 ساعت : 15:40 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سمنان
معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از وجود ۲۹۰ کودک بدون حامی این استان خبر داد. 

به گزارش ایسنا، محمد قوسی، با اشاره به اینکه کودکان طرح محسنین به دلیل داشتن والدین بد سرپرست و یا والدین دارای کهولت سن، نیازمند حمایت هستند افزود: ماه مبارک رمضان، فرصتی مغتنم برای کمک به این کودکان نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۵۳۴ کودک در طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند اظهار کرد: از این تعداد ۲۹۰ کودک بدون حامی هستند که امید است در ماه پرفضیلت رمضان این کودکان دارای حامی شوند. 

معاون کمیته امداد استان یادآور شد: در سال گذشته ۹ هزار و ۶۵۷ حامی استان سمنان، پنج میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان به چهار هزار ۹۱۰ نفر از فرزندان معنوی خود در قالب سه طرح اکرام ایتام، محسنین وشفا کمک کردند. 

وی یکی از اقدامات حمایتی این نهاد در ماه مبارک رمضان را توزیع سبد کالا بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان برشمرد و گفت: به‌منظور تأمین نیازهای معیشتی سبد کالا به ارزش ۱۲۰ هزار تومان بین ۱۲ هزار و ۵۰۰خانوار تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه مشارکت مردم استان سمنان در سرفصل‌های اطعام، افطاری و سبد کالا در ماه مبارک رمضان سال گذشته به دو میلیاردو ۸۷۲ میلیون تومان رسید ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردمی در دستگیری از نیازمندان در ماه پرفضیلت رمضان سال جاری به سه میلیارد و۶۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند. 

وی با اشاره به اجرای طرح «مفتاح الجنه» طی ماه رمضان در این استان گفت: دلجویی از مددجویان، خدمت‌رسانی به آنان و پیگیری و حل مشکلات این قشر با حضور مسئولان استانی از اهداف این طرح حمایتی است. 

قوسی از برنامه‌ریزی برای سرکشی از خانواده‌های نیازمند در ماه میهمانی خداوند خبر داد و خاطرنشان کرد: بازدید و سرکشی از منزل 100 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان پیش‌بینی‌شده که طی روزهای آتی انجام می‌شود. 

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید