تکذیب خبر کاشت گیاه مخدر در مرکز بهداشت شیراز

  • تاریخ انتشار : 1397/2/31 ساعت : 16:01 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : فارس
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس، کاشت گیاه مخدر (خشخاش) در باغچه‌ی یکی از مراکز بهداشت شهر شیراز را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ محمدجعفر تولایی در خصوص انتشار کلیپی مبنی بر کاشت خشخاش در باغچه‌ی یکی از مراکز بهداشتی شیراز، گفت: در فصل بهار گیاهان خودرو رشد می‌کند و بعضی از این گیاهان شباهت زیادی با برخی گیاهان مخدر دارد.

وی با تصریح اینکه موضوع منتشر شده در کلیپ مذکور از سوی پلیس بررسی شده است، گفت: آنچه در باغچه‌ی یکی از مراکز بهداشتی شیراز رشد کرده، گیاهی است با عنوان شقایق وحشی که در فصل بهار امکان رشد آن در بسیاری از مناطق وجود دارد؛ ظاهر این گیاه باعث گمراهی برخی افراد می‌شود.

تولایی خاطرنشان کرد که انتشار هرگونه کلیپی که باعث برهم زدن نظم و امنیت جامعه و تشویش اذعان عمومی شود، تخلف است و پلیس فتا برای شناسایی متخلف وارد عمل خواهد شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فارس تاکید کرد که مبارزه بی امان با مواد مخدر و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ، همواره از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس بوده است.

تولایی گفت: بدون شک می‌توانیم با اشاعه فرهنگ تعامل و مشارکت عمومی و با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه افراد جامعه خصوصاً جوانان بر پدیده شوم مواد مخدر فائق بیاییم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت افراد قاچاقچی وتوزیع کننگان مواد مخدر از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید