آخرین مهلت ارسال مقاله و محصولات نوآورانه به دومین جشنواره زیست‌دارو

  • تاریخ انتشار : 1397/2/31 ساعت : 17:51 - 5 سال قبل
  • از گروه : علمی
  • زیرگروه : پژوهش
دومین جشنواره زیست‌داروی کشور به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در آذرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، حوزه علوم دارویی ظرفیت‌های بیشماری در آموزش، پژوهش، تولید دانش، تولید محصول و ارائه خدمات نوین دارویی در سطح کشور و منطقه دارد. سالانه تعداد قابل توجهی از فعالیتهای پژوهشی در حوزه داروسازی در دانشکده‌های داروسازی سراسر کشور در حال اجراست که منجر به تولید مقالات، ثبت اختراعات، چاپ کتاب، تولید محصولات و ارائه خدمات تخصصی در حوزه داروسازی می‌شود و این دستاوردها حوزه داروسازی را مبدل به حوزه‌ای افتخارآفرین و بی‌بدیل در ارائه خدمات سلامت محور به‌ویژه در حوزه فناوری‌های نوین به جامعه کرده است.

به منظور نهادینه‌سازی فرهنگ ارزیابی این دستاوردها، ارج نهادن به خدمات آموزشی پژوهشی اعضای هیأت علمی، دستیاران و دانشجویان داروسازی سراسر کشور و ترغیب فعالان صنایع داروسازی کشور به تقویت حلقه ارتباطی صنعت و دانشگاه، تکمیل چرخه پژوهش از ایده تا عمل و خلق ثروت دانش‌بنیان، تشویق اعضای هیأت علمی و داروسازان ایرانی شاغل در داخل و خارج کشور به ارائه نوآوری‌های آموزشی پژوهشی، تکریم فعالان عرصه ارائه خدمات دارویی و تقدیر از دانش‌آموختگان برجسته در حوزه داروسازی، دومین جشنواره زیست رسمی داروسازی کشور (زیست‌دارو) ، توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران و انستیتو مطالعات بیولوژیکی و واکسن‌سازی نسیم در آذرماه 97 برگزار می‌شود.

در این دوره از جشنواره از سه محصول دارویی جدید رونمایی می‌شود. 

بیوتکنولوژی دارویی، نانو فناوری پزشکی و دارویی، سم شناسی داروشناسی، فارماسیوتیکس، داروسازی بالینی، داروسازی هسته‌ای، فارماکوگنوزی و داروسازی سنتی، کنترل دارو و غذا، شیمی دارویی، مدیریت و اقتصاد دارو و فارماکواپیدمیولوژی از جمله محورهای تخصصی جشنواره محسوب می‌شوند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، 28 آبان ماه امسال آخرین مهلت ارسال مقالات و محصولات نوآورانه است و سوم آذرماه نیز نتایج داوری اعلام می‌شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید